Privat sfär Åkesson?

landsbygdsbo

Trådstartare
Vilket brott har begåtts för att media har tillgång till privat information gällande Åkessons privata inköp?

Det är ju ingen offentlig handling.
Har banken släppt uppgifterna så bryter den mot sina regler.
Har någon anställd läckt så är även det ett uppenbart brott.
Gillar inte Åkesson men det ska bli jädrigt intressant hur hela den här smutsiga byken tvättas.

Vilket brott har begåtts för att media har tillgång till privat information gällande Åkessons privata inköp?

Det är ju ingen offentlig handling.
Har banken släppt uppgifterna så bryter den mot sina regler.
Har någon anställd läckt så är även det ett uppenbart brott.
Gillar inte Åkesson men det ska bli jädrigt intressant hur hela den här smutsiga byken tvättas.
Det intressanta var ju att media missbedömmde detta totalt. Dom trodde det skulle bli folkstorm och att det skullöe rasas på AF men det blev ju bara en lite flash av alltihop :rofl:. Mer gratisreklam för SD alltså

Folk ute i landet skiter väl i vad Jimmie eller Lövet gör med sin lön eller nån annan partiledare

Vad jag förstått har media fått informationen från spelbolag på Malta.
Det skulle storligen förvåna mig om de anställda där får lämna ut den informationen.
För Åkessons del kan det betyda miljoner i skadestånd och det får de som läkt pynta och då gäller som sagt inte svenska skadeståndsregler ;)

Ja men precis vilket trams!.Som om SDs väljare skulle uppröras över att han är spelmissbrukare när de egentligen bara bryr sig om att han är rasist?
En statsvetare sa att bland väljarna skulle det inte betyda ett smack men inom partiet kunde det bli problem. Då hakade Ekot på och skulle försöka sig på att knäcka SD genom att ringa runt till deras partidistrikt och höra vad dom tyckte. Efter att Ekot ringt runt till 17 distrikt så gav Ekot upp. Vilken flopp för Ekot

En statsvetare sa att bland väljarna skulle det inte betyda ett smack men inom partiet kunde det bli problem. Då hakade Ekot på och skulle försöka sig på att knäcka SD genom att ringa runt till deras partidistrikt och höra vad dom tyckte. Efter att Ekot ringt runt till 17 distrikt så gav Ekot upp. Vilken flopp för Ekot

Hehe, har du någonsin träffat en spelmissbrukare? De gräver upp sin mormor om de tror sig kunna få två kronor för liket.

Jag skulle bli väldigt bekymrad om jag fick reda på att partiledaren för partiet jag röstade på visade ett beteende som tydde på spelmissbruk men folk som röstar på SD blundar ju för mycket mer tvivelaktiga beteenden än så, så jag är inte förvånad över att de är beredda att överse även med detta.

Jag skulle bli väldigt bekymrad om jag fick reda på att partiledaren för partiet jag röstade på visade ett beteende som tydde på spelmissbruk men folk som röstar på SD blundar ju för mycket mer tvivelaktiga beteenden än så, så jag är inte förvånad över att de är beredda att överse även med detta.
Det måste väl ändå vara värre att rösta på en partiledare som eldar upp 100 000kr. Det tyder ju på att vederbörande har noll respekt för pengar :rofl::rofl::rofl::laugh:. Är det sånt folk som väljarna vill ha in

Det måste väl ändå vara värre att rösta på en partiledare som eldar upp 100 000kr. Det tyder ju på att vederbörande har noll respekt för pengar :rofl::rofl::rofl::laugh:. Är det sånt folk som väljarna vill ha in

Jag var inte förtjust i den kampanjen heller men det var just ett mediajippo med donerade pengar som eldades upp. Det skedde dessutom helt öppet - det var liksom poängen - så väljarna kan ta ställning till om de vill rösta på en sådan person.

Jag var inte förtjust i den kampanjen heller men det var just ett mediajippo med donerade pengar som eldades upp. Det skedde dessutom helt öppet - det var liksom poängen - så väljarna kan ta ställning till om de vill rösta på en sådan person.
För dom pengarna hade hon kunnat hjälpa asylsökande istället till ett drägligare liv

Det SD-representanter avslöjas med är vidrigt och det är bara att hoppas att det får en påverkan på resultatet!

Men det är ju inte utan att man undrar vad som skulle hända om media med samma noggrannhet och iver granskade varenda liten kommunpolitiker i alla partier..

Men det är ju inte utan att man undrar vad som skulle hända om media med samma noggrannhet och iver granskade varenda liten kommunpolitiker i alla partier..

Man skulle hitta mycket gottigt.
Den här florerar på FB och verkar uppdateras regelbundet.
https://docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic?pli=1

Det verkar som flera av politikerna fått behålla sina uppdrag efteråt, vilket blir mer eller mindre intressant
beroende på brott.

Frågan är hur många som skulle kunna klara en granskning som politiker?
Eftersom det är poppis att leta efter gammalt i skafferiet så fick jag ta mig en rejäl funderare
men har nått slutsatsen att det jag troligen skulle bli godkänd.
Jag har inte ragglat runt full med påk på stan, har heller inte kissat på mig i biosalong samt kastat mina nedkissade
trosor i ansiktet på annan biobesökare och jag har aldrig missbrukat företagskortet.
Kanske ska bli politiker :D

Det SD-representanter avslöjas med är vidrigt och det är bara att hoppas att det får en påverkan på resultatet!
Det påverkar så att SD går framåt.

Sen läste jag i nån tråd här att i "någons skolval" så fick SD ca 50%. Då var det nån som kommenterade detta med typ "Tur då att dom inte får rösta på riktigt".

Men dessa kommer ju att få rösta nästa gång.....:banghead: . Kanske vi kan då säga att SD är 2:a störrsta partiet i riksdagen nästa gång....

Det var ju en sponsrad reklamkupp. Mycket väl investerat säger de som kan reklam. Det gav till och med genomslag ända till New York Times.
Och hur många asylsökade hade då inte Jimmie kunnat hjälpa till ett drägligare liv? Gissar det kostar betydligt mer än hundra tusen varje gång ví ser honom åka i baksätet på en limo.

Det var ju en sponsrad reklamkupp. Mycket väl investerat säger de som kan reklam. Det gav till och med genomslag ända till New York Times.
Och hur många asylsökade hade då inte Jimmie kunnat hjälpa till ett drägligare liv? Gissar det kostar betydligt mer än hundra tusen varje gång ví ser honom åka i baksätet på en limo.
Va fan, varför ska du få göra vad du vill med din lön utan att behöva ta skit? Han ska inte behöva ta skit av folk för vad han gör med sin lön. Lövet behöver inte ta skit för vad han gör med sin lön, varfölr det? Varför behöver inte Gaga ta skit för att hon ska göra en fånig koncert i rymden. Fatta, var och en bestämmer själva över sina privata pengar. Det är bara ni som är avundsjuka på att ni själva inte kan lassa in ordentligt på totton en fin sommarkväll.

Vad är ni rädda för? JImmie kommer aldrig att bli finansminister eller jobba på finansdepartementet. Så hur ska han komma åt statens pengar

Gudrun eldade inte upp sina pengar det var andras pengar hon eldade upp

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka