Värdegrund och riskbeteende.......Gudrund hon söp väl upp sin lön o blev alkolist, var det inte såÄsch, tänkte förklara poängen med saker som värdegrund, riskbeteende och så vidare. Men orka.. Det ger mer att strö pärlor för svin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värdegrund och riskbeteende.......Gudrund hon söp väl upp sin lön o blev alkolist, var det inte såÄsch, tänkte förklara poängen med saker som värdegrund, riskbeteende och så vidare. Men orka.. Det ger mer att strö pärlor för svin.
Du glömde en sak. Hon slutade som partiledare under den perioden.Värdegrund och riskbeteende.......Gudrund hon söp väl upp sin lön o blev alkolist, var det inte så
Nänä försök inte. Hon avslöjade 1996 att hon var alkis 1998 omvaldes hon till partiledare och du glömde att hon är dömd för skattebrott, gjort avdrag för kostnader hon inte haft och först då avgick hon 2003 (fick sparken)Du glömde en sak. Hon slutade som partiledare under den perioden.
Så du ser det är inte bara SD:are som beter sig illa även en o annan partiledare åker dit....Så var Gudrun avklaradPolitiker utan förtroende blir avsatta.
En rundringning till distrikten säger att Åkesson har fullt förtroende i distrikten.
Så du kan vara lugn Gammeln, Med lite tur och diktatur kommer du få uppleva när Åkesson återinför ättestupan :-).
Man skulle hitta mycket gottigt.
Den här florerar på FB och verkar uppdateras regelbundet.
https://docs.google.com/document/d/1xO_kruy8hgikQBZ3KYJfpjN2RNXUiP-i3HFJVz84zL8/mobilebasic?pli=1
Det verkar som flera av politikerna fått behålla sina uppdrag efteråt, vilket blir mer eller mindre intressant
beroende på brott.
Frågan är hur många som skulle kunna klara en granskning som politiker?
Eftersom det är poppis att leta efter gammalt i skafferiet så fick jag ta mig en rejäl funderare
men har nått slutsatsen att det jag troligen skulle bli godkänd.
Jag har inte ragglat runt full med påk på stan, har heller inte kissat på mig i biosalong samt kastat mina nedkissade
trosor i ansiktet på annan biobesökare och jag har aldrig missbrukat företagskortet.
Kanske ska bli politiker
och med lika mycket tur och diktatur så byter vi till en röd flagga med märke på,,,,Politiker utan förtroende blir avsatta.
En rundringning till distrikten säger att Åkesson har fullt förtroende i distrikten.
Så du kan vara lugn Gammeln, Med lite tur och diktatur kommer du få uppleva när Åkesson återinför ättestupan :-).
Vilket brott har begåtts för att media har tillgång till privat information gällande Åkessons privata inköp?
Det är ju ingen offentlig handling.
Har banken släppt uppgifterna så bryter den mot sina regler.
Har någon anställd läckt så är även det ett uppenbart brott.
Gillar inte Åkesson men det ska bli jädrigt intressant hur hela den här smutsiga byken tvättas.
http://www.dn.se/valet-2014/akesson-avslojande-vacker-upprorda-kanslor/
Som politiker får man räkna med att bli ut och invänd, rätt eller fel, man måste iaf räkna med det.
Det intressanta i detta tycker jag är uppslutningen från politikerkolleger, att det är bittra uttalade fiender som går in och stödjer JÅ.
Rent krasst undrar jag om det i somliga fall mest handlar om att de är skakade över hur långt journalister är beredda att gå och att det rent teoretiskt hade kunnat drabba dem själva.
Det är otroligt vanligt med missbruk.
Om man utgår från att 10% av befolkningen lider av alkoholmissbruk, ungefär lika många är spelmissbrukare och ungefär 70 000 är beroende av narkotika så bör rimligen flera av våra kända politiker också lida av någon sorts missbruk.
Så om en av dem plötsligt blir uthängd som spelmissbrukare så är det ju inte konstigt om det skapar ett visst obehag hos andra som kanske känner sig träffade
vad som inte förvånar är din fabläs för rött och diktatur, tom i filmsnutten dominerar ju dessa komponenter
Fniss. Du har blivit bukes motsvarighet till Monty Pytons Spanish Inquisition. Med den skillnaden att ingen blir förvånad.
Men snälla någon, vi har ju haft ministrar som åkt ut på grund av att de råkat betala en toblerone med fel kontokort eller inte betalt tv-licensen, just på grund av att det visar på deras inställning till värderingar. Tycker du inte att denna information är relevant om politiker? Varför ska det alltid buhu:as så fort något gäller SD? Tål karln inte en granskning så ska han inte be om någons förtroende.Vilket brott har begåtts för att media har tillgång till privat information gällande Åkessons privata inköp?
Det är ju ingen offentlig handling.
Har banken släppt uppgifterna så bryter den mot sina regler.
Har någon anställd läckt så är även det ett uppenbart brott.
Gillar inte Åkesson men det ska bli jädrigt intressant hur hela den här smutsiga byken tvättas.
Att handla på privat på företagets/uppdragsgivarens kort eller att låta bli att betala lagstadgade avgifter är väl inte detsamma som att slösa bort ens egna pengar?Men snälla någon, vi har ju haft ministrar som åkt ut på grund av att de råkat betala en toblerone med fel kontokort eller inte betalt tv-licensen, just på grund av att det visar på deras inställning till värderingar. Tycker du inte att denna information är relevant om politiker? Varför ska det alltid buhu:as så fort något gäller SD? Tål karln inte en granskning så ska han inte be om någons förtroende.
Men snälla någon, vi har ju haft ministrar som åkt ut på grund av att de råkat betala en toblerone med fel kontokort eller inte betalt tv-licensen, just på grund av att det visar på deras inställning till värderingar. Tycker du inte att denna information är relevant om politiker? Varför ska det alltid buhu:as så fort något gäller SD? Tål karln inte en granskning så ska han inte be om någons förtroende.
Men det är ju inte brottsligt att köpa en Toblerone på ett jobbkort? Annat än om man vägrar att betala tillbaka? Jag tycker att det är rimligt att vi får veta en del om politikers karaktär och hur de hanterar sin ekonomi mm privat är inte en oväsentlig fråga. Att man spelar bort så mycket pengar under ett år tyder på att man har någon form av missbruk, en person med ett stabilt psyke spelar inte bort så mycket pengar om den inte är extremt rik. Det är helt klart en viktig aspekt att känna till när man bedömer vem som man vill ge förtroendet att ta beslut och sitta på makt. Det är INTE en ensak för en politiker att ha den typen av problem. Jag vill veta att de politiker jag röstar på pallar trycket, helt klart.Men han har ju inte gjort något brottsligt? Jag varken sympatiserar med karlen eller hans parti, men att dra upp hur mycket han spelar för är ju bara löjligt. Det är väl hans fria val? Precis som att jag väljer att lägga (alldeles för mycket) pengar på mina hästar...
Men snälla någon, vi har ju haft ministrar som åkt ut på grund av att de råkat betala en toblerone med fel kontokort eller inte betalt tv-licensen, just på grund av att det visar på deras inställning till värderingar. Tycker du inte att denna information är relevant om politiker? Varför ska det alltid buhu:as så fort något gäller SD? Tål karln inte en granskning så ska han inte be om någons förtroende.
Tobleroneaffären:Men det är ju inte brottsligt att köpa en Toblerone på ett jobbkort? Annat än om man vägrar att betala tillbaka? Jag tycker att det är rimligt att vi får veta en del om politikers karaktär och hur de hanterar sin ekonomi mm privat är inte en oväsentlig fråga. Att man spelar bort så mycket pengar under ett år tyder på att man har någon form av missbruk, en person med ett stabilt psyke spelar inte bort så mycket pengar om den inte är extremt rik. Det är helt klart en viktig aspekt att känna till när man bedömer vem som man vill ge förtroendet att ta beslut och sitta på makt. Det är INTE en ensak för en politiker att ha den typen av problem. Jag vill veta att de politiker jag röstar på pallar trycket, helt klart.