Priser på Hippofoder

C

Coffeaclub

Skulle ni vilja vara så snälla och berätta för mig vad samtliga Hippofoder kostar per kg. Funderar på att byta från Kr*fft till Hippo.
Skulle bli jättetacksam för alla svar! :bow:

Sv: Priser på Hippofoder

jag vet inte vad dom tar för den vanliga peletrerade fodret
men jag betalar 117kr för foderjästen,

Men ring till din lokala återförsäljare för priset skiljer från ställe till ställe....
så får du exakta priser där du köper...

Har ringt den lokala återförsäljaren, men han verkade lite snurrig. Alla sorter fanns inte hemma, utan det kunde han beställa efter önskemål, men några priser kunde han inte se... :(

Verkligen, men dom jobbar inte med foder egentligen tror jag, de säljer div. maskiner å sånt..men ändå..lite koll kan man ju ha..

nu vet ja inte riktigt hur mycket varje säck innehåller, men jag har kilopriser från gävletrakten

Hippo Alfa 5,44 kr/kg
Hippo Basic 4,70 kr/kg
Hippo Breed 5,40kr/kg
Hippo Champ 5,92 kr/kg
Hippo Müsli Bas 6,36 kr/kg

BeastieBabe skrev:
nu vet ja inte riktigt hur mycket varje säck innehåller, men jag har kilopriser från gävletrakten

Hippo Alfa 5,44 kr/kg
Hippo Basic 4,70 kr/kg
Hippo Breed 5,40kr/kg
Hippo Champ 5,92 kr/kg
Hippo Müsli Bas 6,36 kr/kg

Tror man ska kolla med flera försäljare, jag har bara pris på Basic och det kostar 3,96 här.

om du läser mitt inlägg så skrev jag inte att det är några exakta priser, bara var återförsäljaren i gävle tar..

BeastieBabe skrev:
om du läser mitt inlägg så skrev jag inte att det är några exakta priser, bara var återförsäljaren i gävle tar..

Jaha Och??? Det jag skrev är vad de tar här...

du skrev till mig.. det lät som att du helst hade velat att Jag skulle ha skrivit: "åk till affärn själv å kolla, det skiljer massor i pris beroende på vart i landet man bor"..

det hade räckt om Du hade skrivit bara "här kostar basic 3.96 kr/kg"

BeastieBabe skrev:
du skrev till mig.. det lät som att du helst hade velat att Jag skulle ha skrivit: "åk till affärn själv å kolla, det skiljer massor i pris beroende på vart i landet man bor"..

det hade räckt om Du hade skrivit bara "här kostar basic 3.96 kr/kg"

Men snälla någon vad har du för problem :eek: , jag skrev att MAN bör nog kolla med flera försäljare (för att förtydliga det så skiljer det sig säkert även där du och där någon annan bor också!!!) och vad är problemet med att jag skrev till dig, det var du som skrivit vad det kostar hos er och jag skrev vad jag kan köpa det här för.

Lägg ner med att sitta där och tala om för mig hur du tycker jag ska skriva, det har du ändå inget för.

tänk då på hur du skriver till folk.. om du tittar tillbaka ser det ut som att du säger till mig att Jag ska titta hos olika foderhandlare..

titta och tänk..

:crazy: Du kan helt enkelt inte vara helt frisk...

Riva upp hela världen för att jag använde "din knapp" jösses vilket brott :eek:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 322
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
2 140
Senast: Red_Chili
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar