Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir nyfiken på vad du har för sto när Akribori, Daytona, Callahan och Jaguar är "högintressanta". Det lär inte bli samma typ av avkomma som pluppar ut från de där fyra!![]()
Hingsthållare borde fixa en folder - Föl, så funkar dom - till alla förstagångsfölerskor
Så sant så.. men det är bra att ha något trevligt som ploppar ut. Sedan kan man lära sig hur man tar hand om underverket
Själv tycker jag nog att språngavgiften är den suraste, det är ju inte säkert att stoet blir dräktigt överhuvudtaget
Stationsavgiften är betäckningsstationens inkomst för att du kommer dit med stoet
Tyvärr är det ju så att allt inte alltid sker enligt reglerna och då kunde det vara bra att ha några tips och råd om hur man ska bete sej...tex vad gör man om fölet kommer fel...vad gör man om stoet sparkar efter föl och vägrar låta det dia...med mera.Listan kan göras lång på allt möjligt som kan ske.
Japp det är sant bara utgifter...men till saken då, man ska inte försöka pruta hos hingsthållaren om man inte har ett presterat sto?
det jag har har lärt mig här ivärlden är att allt ÄR prutbart!
men tydligen inte halvblodshingstar eller?