Pris på hemsida?

gadriel

Trådstartare
Jag har ingen koll på hur mycket man bör ta för en hemsida. Jag vill självklart inte ta för lite för att dra ner priserna för alla som håller på men inte heller för mycket.

Vad är rimligt att ta exkl sociala avgifter och moms?

Sidan kommer vara ungefär som den här i antal sidor och svårighet på kodning: www.fiart.se/stallargarden

Någon som vet eller iaf kan ge förslag på vad som är rimligt. :crazy:
 
Sv: Pris på hemsida?

100-150kr/h kanske kan va rimligt?

Tycker det låter rätt rimligt om du har talangen. Beror lite på om du gjort mycket sidor och sånt innan också. Visst att vem som helst kan göra en hemsida, men betydligt färre har ögat för design. Kanske bättre att ligga lite i underkant så man vet att man får det? Kontakter och meriter är alltid bra, sen när man får för mycket att göra höjer man priset. Så har jag i allafall gjort.
 
Sv: Pris på hemsida?

Jag räknade på 100 eftersom jag pratat en del med människan och ska köpa häst av henne så vill jag inte ta för mycket...

Jag har bara gjort till mej själv och vänner. Bl a den jag la i förra inlägget. Jag har nog ett relativt bra öga för deisgn eftersom jag pysslar med bild dagligen.

Tack för ditt svar. Har gett ett förslag så får vi se vad hon tycker om det.:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 625
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 196
Senast: Dimmoln
·
Övr. Hund Hej! Jag har tänkt tanken på hur det skulle kunna hjälpa mig om jag hade haft en Assistanshund, Psykisk hälsa hund. Jag funderade på...
Svar
8
· Visningar
3 029
Senast: Sazlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp