Det brukar stå i gruppreglerna i såna grupper på Facebook iaf. Jag vet inte om det finns någon generell teckenförklaring eller om det är olika från grupp till grupp, men prova att kolla under reglerna.

Vad betyder de olika prisklasserna på t.ex Hästnet? M, L osv?
Det kan vara kopierad annons från Facebook om det står så på hästnet.
På Facebook får man inte sälja djur så därför skrivs inte priset ut i siffror. Då tas gruppen/inlägget bort.

Det finns oftast ett nålat inlägg i Facebookgruppen där de olika nivåerna står. Det är olika för alla grupper

IMG_2851.webp

Såhär har en grupp.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Ska besikta en häst. 5 år ingen skadehistorik. Den var röntgad som 3 årings UA. Export. Fått plåtar och godkända av egen vet. Säljes av...
Svar
15
· Visningar
1 434
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Grazing
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 452
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat