• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lillamarre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 098
L

lillamarre

Någon som gjort det på sin hund?
Vad kan man testa mot, hur länge tar det och vad kan det tänkas kosta?

/Marie

Jag har gjort ett pricktest på min hund. Vet inte vad de testade mot mer än kvalster, men jag tror det var mellan 20-30 saker de testade mot. Det kostade runt 2000-2500kr allt som allt, och jag fick lämna Tessie på morgonen/förmiddagen och hämta henne på eftermiddagen/kvällen. Det var ett halvår sedan nu så därför kommer jag inte ihåg allt exakt - de hittade i alla fall inget på min hund utan vi fick börja med specialmat mm.

Ska du göra pricktest på din hund?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 254
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 284
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 998
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka