Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte typ alla Prestige sadlar latexpaneler
???
Latexpaneler går inte att stoppa om, men de sjunker ju inte ihop heller o blir platta o stumma som ull-stoppning gör så det finns inget behov heller av att stoppa om.
Men Charisma är nån ny modell.
Latexpaneler går inte att stoppa om, men de sjunker ju inte ihop heller o blir platta o stumma som ull-stoppning gör så det finns inget behov heller av att stoppa om.
Den är visst med på Equalitylines hemsida. Första sidan tillomed.
hur menar du nu?
Borde inte behöva oroa mig för att de ska bli snea då. Just eftersom jag vet att jag är sned i kroppen så är vi rätt ofta till utprovaren och kollar så att sadeln ligger bra och att den inte är sned (:
Hon menade nog att nackdelen med permanentstoppade sadlar är att det inte går att justera dem i takt med att hästen ändrar form, dvs stoppa in lite extra eller ta bort lite stoppning fram, bak eller mitten.
Blev lite lustigt bara ihop med The_grinchs citat.