Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min häst har 33 på Prestige hoppsadel och 31 på Siegfried allround samt 34 på Prestige dressyrsadel och skulle passa i 32 Stubben dressyr enligt sadelutprovare.
Trodde i min enfald att man kunde ta samma bomvidd till hopp och dressyr men så enkelt var det inte....
Jag har fått veta att 34 är aningen vidare än normalt
Tack för alla svar! nu har jag blivit lite klokare Har nu också köpt en Prestige Golden Star till min pålla med bomvidd 34 och den satt perfekt! En helt underbar sadel!
Hundavel & Ras Jag har inte traffat nagra Portugiser i Sverige, men de jag traffat har har varit trevliga och mycket villiga att lara sig och att jobba...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.