Present till killen

Mirre

Trådstartare
Tips tack!

Vad ger man en raggare som är grym på att laga mat och baka, hundmänniska, som alltid alltid ställer upp och fixar med allt man kan tänkas be om. Händig med både bilar, hus och allt möjligt.

Någon som vet något bra ställe där man kan få tag i fina modellbilar?
Vore ju kul och hitta en modell av den bil han har. (en cheva monte carlo -74 för övrigt)

Sv: Present till killen

Ingen som har nån ide?
Behöver ju inte vara just en bil, han fiskar mycket också.
Lite finsmakare vad gäller drickbara saker, gillar det mesta dock.

Jag är kanske helt ute o cyklar, men kanske presentkort på att få text skriven eller något ritat på bilen... det heter nåt särskilt, som jag har glömt, men finns ju såna som är jätteduktiga på sånt.. min brorsa har fått det gjort på sin bil (en Buick) :)

//r

gav min sådan en gjutjärnsgryta, för han ahr sagt att han önskat sig en sån. har även gett honom (tillsammans med min mamma) 500 kr att köpa reservdelar till vinterbilen för, eftesom det är lite "akut" och vi visste väl inte riktigt vad han ville ha, så vi kände väl att äsch reservdelar innan bilen faller samman helt, det slår väl aldrig fel.

annars som du sa, modellbil, ta en sväng på coolstuff, någon dekal... det är jusvårt när man inte känner snubben (och det är svårt även när man känner honom!)

Inte en jättestor present men ändå lite skoj, kanske ett halsband/koppel till hunden (om han/ni har en sådan) i hans favoritfärg?
Modellbilar kan du nog hitta på tradera om du har tur :)
Eller en biljett till någon kommande konsert/humorshow eller liknande kanske.

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Pilot
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 342
Senast: _Taggis_
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat