Premiering...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
C

Cronis

undra om d e jag som är trög... :confused: Men iaf... Jag har en 1åring jag vill visa... Hur gör jag då? Jag tycker jag bore ta kontakt med en avelsförening osv... men har gjort det å dom kan inte ge mej information... Så den sista utvägen är att visa honom i brukshästklubben... Eftersom de andra föreningarna inte har ettårsvisningen kvar....

Någon som vet? Hjälp önskas... :bow:

Lite beroende på vad det är för ras.
Som halvblod kan du visa honom på rådgivande bedöming för att få tips om han är värd att spara som hingst eller ej.
Man kan även visa på vanlig premiering tex nu i sommar.
Kolla på www.asvh.se under länkar för att hitta avelsföreningen närmast dig.

Det e att hbl, e. Quite Easy.
Har kontaktat varmblodsföreningen i Östergötland, men dom har ju inte 1årsvisningen kvar.... Tydligen. För det är ingen som vet.... :devil:

Vadå SH? Södertörns Högskola... Ja, tjena. Då heter jag Ulla.(ursäkta uttrycket) Kollade sidan, inte stod det något om premieringar... :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 856
Senast: Lhas
·
Hästvård Min 6-åring hade för 2 månader sedan en EVH-4 infektion, och stod isolerad i 2 månader. När hon fick det hade jag ändats haft henne i 1...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Hej allihopa. Behöver er hjälp och era synpunkter. Min mamma dog i november förra året och min pappa som nu är 82 år blev ensam kvar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 480
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar