praktikplats i utanför täby?

manicken

Trådstartare
Hej! Vet någon om det finns galoppstall i Stockholms län, utanför Täbygalopp? Gärna söder om sthlm. Letar efter en trevlig praktikplats :)

Finns någon enstaka amatörtränare (vilket kan innebära att de bara har en häst) söder om Stockholm. I övrigt håller de flesta till på eller kring Täby. Några av dem som har stall på Täby kan även ha yngre hästar någon annanstans. Förut var det många på Angarn, men där är det bara några få kvar.
Gå in här och sök på tränare som har Täby som hemmabana:
https://www.svenskgalopp.se/licensinnehavare/sok

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 029
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 823
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 384
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar