Posta till Tyskland

Smurfoff

Trådstartare
Jag har lite grejer där hemma jag hade behövt få fraktat hit. Lite kläder osv. Blir det riktigt dyrt? Ett paket på 2 kg kostar ju typ 200 spänn att skicka.

Kan man skicka typ en flyttlåda med kläder, vad kan det kosta??

Sv: Posta till Tyskland

ingen aning vad en lada kan kosta. Vi skickar upp till 30kg med DHL fran England for en £32 (men da ar det med foretagsrabatt). Nar vi flyttade till Sverige skickade vi en hel pall med ett flyttforetag (runt 20 lador) for 5000kr.

Sv: Posta till Tyskland

Blir nog dyrt. Får regelbundet paket hemifrån men det är då postens 20 kg lådor och det kostar över 500 kr att skicka. En flyttlåda skulle ju dessutom gå som skrymmande.

Edit: Enligt posten skickaguide är dessutom 20 kg max att skicka till Tyskland och en flyttlåda för stor. Blir alltså att köpa flera 20 kgs kartonger och fördela i.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
444
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 733
Senast: SiZo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 399
Senast: Barbabelle
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka