athena_arabians
Trådstartare
Jag blir helt vansinnig på det förbannade inkompetenta PostNord

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har de gjort nuJag verkligen hatar och föraktar PostMord något enormt. När de dessutom försöker skylla sina misstag på mig eller avsändaren blir jag lätt vansinnig och inte helt igenom trevlig. Faktiskt.
Hen på kundtjänst bör vara glad att jag inte har PMS...
Vad har de gjort nu![]()
Låter mitt paket åka jojo mellan Borlänge och Örebro. De hävdar att jag eller avsändaren (som befinner sig i Tyskland) skrivit in grannbyns postadress (för det är ju så lätt att förväxla Svärdsjö och Enviken, speciellt för en tysk säljare...). Lägg sedan till att de ska ha försökt leverera hem hit och inte lyckats för ingen varit hemma (de aktuella datumen har jag varit hemma) och då lämnat en avisering om detta (har inte fått något i brevlådan eller via mail/sms).
Jag har mao skäl att vara tämligen vansinnig på dem.
Som startades 2016 och inte har varit aktiv på åtta månader? Nej det hoppas jag inte ...Borde inte denna tråd slås ihop med
https://www.bukefalos.se/threads/lat-oss-prata-om-posten.1374782/
?
Jag skrev samma sak i tråden om utbrytningar, både Gunnar och LenaH verkade hålla med.Det var mest en undran, det är ju samma ämne?
Aha, okej.Jag skrev samma sak i tråden om utbrytningar, både Gunnar och LenaH verkade hålla med.
Det är väl lite det som är tanken för dem, att man ska starta nya trådar som lever och dör - i stället för att leta upp gamla som bara växer sig längre och längre, skulle jag tro.Aha, okej.
Mitt paket från Tyskland är fast i Veddesta, sedan i torsdags...![]()