Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser jättemjukt och trevligt ut! Kul att se
Jag har bara en video, i brist på filmkamera. Den är knappast bra, och nu snart ett år gammal.
Det är första kursen där vi faktiskt övar på själva fattningarna. Hästen är en tung och envis märr Skulle ha behövt en kapson också vid filmtillfället, grundarbetet sitter tydligen inte jättebra när man är borta i nytt ridhus utan sina polare (idag rids hon på pelham med två tyglar).
Film
Svenskt halvblod e. Mackay (ej godk) - Chirac - Utrillo. Han är 3 år.
Jag tycker absolut inte att du ser för stor ut! Men jag ska erkänna att jag också funderar om jag själv ser stor ut, min häst är 160 cm , jag är 173. Eftersom han bara är 3 växer han nog en bit till, och vad fasen gör man när man blir kär i en hästkrake som inte är så stor ....
Snygg! Spektakulär! Härliga vinklar bak!
Wow Vilken koordination..härligt att se! Både du och hästen! Fast hon landar på fel bakben i övergångarna så reder hon upp det och förblir så balanserad hon kan i situationen...jättekul att se!
Och fin sits - för att sitt på en sån bred häst!!! Jag är impad
Jag tycker att han är läcker på alla biderna!!
För det första - Oslagbar färg Sedan är det en rytmisk och luftig galopp på en pigg (?) och glad häst
Oj vad snällt När du säger att hon landar på fel bakben i övergångarna, är det jag som lägger hjälpen på fel ställe/stegmoment eller vad menar du? *nyfiken*
Vi sitter lite fast i galopparbetet så blir jätteglad för tips!
Jag ska bara komma hem så ska jag själv lägga ut lite ridbilder
Tack!
Hur menar du med härliga vinklar bak?