Porträttbilder

Bebben

Trådstartare
Har ni några såna att dela med en av?
Här är mina bidrag från idag!

Peggy;
b45e45de.jpg

d3b02a3f.jpg

Benjamin;
d85936df.jpg

7f8d0a01.jpg

Monster;
fb073297.jpg

54a3e2b4.jpg

Hillevi;
cb6f8a41.jpg

b564a122.jpg

Kola;
cc21f2d9.jpg

Bermuda;
d20472ba.jpg

Dessa fotades idag! Ska fota mer och någon till hund vid nästa fina dag.
(Kvalitén försämrades markant vid uppladdning tyvärr)

Sv: Porträttbilder

Min Lyxa, drygt 2,5 år gammal aussietik

nc3a5rungaleden-c3a5t-andra-hc3a5llet-denna-gc3a5ng-093.jpg

Och ett litet galnare porträtt :D

2010-07-0735.jpg

Och så Homer, drygt 4,5 år gammal dvärgschnauzer

2011-07-16-021.jpg

Alla dina hundar är fina men Peggy är otroligt snygg! Vilka fantastiska ögon!

Har sett bilder på dina hundar som du lagt ut tidigare och har då beundrat dem i tystnad men nu var jag bara tvungen :)

Alla dina hundar är fina men Peggy är otroligt snygg! Vilka fantastiska ögon!

Har sett bilder på dina hundar som du lagt ut tidigare och har då beundrat dem i tystnad men nu var jag bara tvungen :)

Tack! Jag håller med, hon är oerhört vacker och har en utstrålning utan dess like :love: Jag kan fortfarande inte se mig mätt på henne och Benjamin, trots att jag tittat på dom i ca 5 resp 6 år nu.. Min svart/vita tik (mamma till den svart/vita som syns ovanför) har samma otroliga utstrålning, men hon bor hos fodervärd så det blev inga nya kort på henne denna gång. Men nästa vecka så :)

Inte lika fin som dina bilder men satte upp en liten "studio" hemma :D tagit med telefonen med, därav kvaliteten

32889910.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
572
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka