"Poppishingstar"

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare solbacka1
  • Startdatum Startdatum
S

solbacka1

\"Poppishingstar\"

Eller vilka dressyrhingstar är det lätt att sälja föl efter. Vill höra era åsikter eftersom jag har svårt för att behålla ett hingstföl om jag betäcker och då måste sälja.

Fick sälja ett mycket trevligt hingstföl förra året billigt eftersom han inte var efter en "poppishingst" och vill inte råka ut för detta igen.

Re: \"Poppishingstar\"

De ska vara efter hinstar som börjar på W (Weltmeyerblod, D (Donnerhallblod) eller R (Rubinsteinblod).

Så enkelt är det! :rofl:

Näevars. Det finns nog andra som har bättre koll på gångartshingstarna än jag! :)

/C

Jag tror på Briar. Även de som inte vet så mycket om avel vet vem han är och att han är en mycket duktig dressyrhäst.

Ja jag har redan förfrågningar på mitt kommande Briar-föl...
...både från Sverige och USA.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 024
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 807
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover