Ponnystam...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Warmia
  • Startdatum Startdatum
W

Warmia

Kan någon berätta lite om min ponnys stam?
Svansjöns Daylight (pompom?)
Highcrest promise
Svansjöns Sweet Surrender
Coed Coch Targed

Hur är dessa hingstar och har dom lämnat något bra inom något?

Sv: Ponnystam...

Jag vet inte så mkt om hingstarna mer än att Coed Coch Targed har lämnat massor av bra hästar inom ponnyaveln sök på goggle på namnen eller ngt så hittar du hästar som har dessa i sin härstammning.

Som sagt Coed Coch Targed är stor inom ponnyaveln.
(min har Coed Coch Barwn bakom sig:D )
Har du någon bild på hästen? (din alltså)

Jag har hästen highcrest promise. Hela namnet är highcrest promise e poms Kallas för pompom. Han är en otroligt duktig å klok häst..Hoppar som en gud naturligt begåvad. Om n undrar nått om honom så kan ni fråga mig för de är ju jag som har honom just nu :D Mvh carro

Jag har hästen highcrest promise. Hela namnet är highcrest promise e poms Kallas för pompom. Han är en otroligt duktig å klok häst..Hoppar som en gud naturligt begåvad. Om n undrar nått om honom så kan ni fråga mig för de är ju jag som har honom just nu :D Mvh carro

Jag har två frågor:
1. Hur högt har han tävlat och placerat sig?
1. Modern Darinkas härstamning?

Är ponnyn e. Svansjöns Daylight?
Min kompis hade honom för ett par år sen men vad jag vet har han inte tävlat ngt.

Han har tävlad och placerat sej i Msv hoppning.
Jag har ingen aning om hans mamma men jag ska ta reda på de :D

highcrest promise är pappan till min d-ponny vallack Mr Thumblers Wind :D denna ponny är sjukt fin och har en otrolig begåvning :)
Jag önskar få veta mer om hela hans stam på pappans sida :)

highcrest promise är pappan till min d-ponny vallack Mr Thumblers Wind :D denna ponny är sjukt fin och har en otrolig begåvning :)
Jag önskar få veta mer om hela hans stam på pappans sida :)

OKeej jag ska försöka få fatt i ägaren och få tag på hela stammen :D

Ja gärna. Har ett underbart svart sto efter honom, så det vore jätte kul att få veta mer vad som ligger bakom henne.

Har bara sett en bild av hennes pappa men likheten är stor.

/Söderböna

Finns ingen info att finna att han skulle placerat sig i Msv, han har gått lokalt och regionalt.På ridsport.se kan man söka resultat fr 03 och där finns inga resultat, åren mellan ca 93-00 har jag bra koll på att han endast gick lokalt och reg. Han har dock lämnat några avkommer som går Msvklasser. En trevlig hingst för övrigt.

Hejsan..
Jag har hässten Highcrest Promise Även kallad som pompom.. Hans fullständiga namn är Highcrest Promies E poms.. Jag ska antagligen köpa honom nu efter ha haft honom i mer än 1 år på foder..ska snart tävla allsveskan me han div 1.. Han har lämnat väldigt fina å bra avkommor som har gått långt.. Han har tävlat Msv hoppning..Men ska ta reda på mer..Mvh Carolina

Men gud, jag har hanns barn ;D haha, Popstar. pappa är ju highcrest promise och mamman är cleopetra :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Avel Jag har ett 50% knabstrupper sto på 165 i mkh kompakt lite grövre modell. Jag vill nu betäcka henne med en dressyrhingst och har...
2
Svar
34
· Visningar
3 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat