Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är svårt att säga hur hög ponnyn kommer att bli.
Jag har för mej att man inte slutmäter en häst förrän i 8-årsåldern.
Ska låta det vara osagt men jag har så för mej.
Men jag skulle tro att ponnyn kommer att vara inom D-ponnyn iaf.
beror nog på om det är en ponny av kallblodstyp eller inte. min ponny var 144 när vi köpte den som 3åring och vid 4 var hon 146 och nu vid 5 år 146. min är lite ädlare i typen och enligt mätkvinnan så skulle hon nog hålla sig typ där hon är nu...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hundavel & Ras Det måste ju dock vara en skillnad på att fysiskt behöva trycka upp näsborrarna för att öppna luftpassagen, jämfört med att den alltid...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.