Ponnyklubben Wahlström

Scilla

Trådstartare
Visste inte vart jag skulle lägga frågan.

Någon som vet hur många av deras årsböcker som gavs ut?

Och är de svåra att få tag på? Hittade själv tre på en loppis igår och skulle vilja ha alla :D som en ren nostalgitripp för mig själv för det var dessa böcker som startade mitt hästintresse :love:
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

Menar du böckerna med Fia? Minst 13 iaf;) Jag har tre stående i bokhyllan, och en av dem är nr 13. De var jättebra, tyckte jag också. Min favorit var nog den när Fia är i Österrike och i Örnnästet. Spännande!
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

Ja jag tror hon heter Fia.

Den bok jag minns mest som jag inte hittat än är den där hon hittar en ponny med samma färg på man och svans som hennes hår :D Gode tid vad jag satt och drömde när jag läste denna bok...

Jag vet att det iaf finns upp till 21 böcker för jag har nr 21 men finns det mer? blev iaf helt salig när jag hittade dessa tre böcker till fyndpriser. Fast det är kanske bara jag som uppskattar dem :rofl: Mina döttrar verkade inte bli lika betagna som jag när jag visade dem :crazy:
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

jag vet inte hur många böcker det kommit ut, har en hel del av dom. den bästa tycker jag är boken med en ponnys om hette blixten.. och en av dom tidiga, om ett ridläger :)

guud,hur man väntade på posten när paketet skulle komma...o alla 20-i-topp planscherna,kunde hästarna utantill..kommer ännu ihåg knallhatten, o vad det nu fanns....det var tider det:D
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

Jag var medlem i Wahlströms Ponnyklubb och jag har alla böckerna. Jag kommer ihåg att jag läste dom om och om igen...
Tröttnade aldrig på dom.
Sen hade jag ett märke i form av en hästsko med W mitt i som jag hade på min ridhjälm. Det var tider det...:banana:
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

Nu fick jag nostalgi kick som hette duga. "Fia" köpte gården där vi hade landställe och snart var alla vi barn i området där.

(Jag mötte Lassie :rofl:)
 
Senast ändrad:
Sv: Ponnyklubben Wahlström

Hmm någon som vet vad nr 22 heter?

Jag har nu lyckats få tag på 10 böcker till så nu är det "bara" 9 kvar :D
Hade jag varit ut några dagar tidigare så hade jag haft fler men de andra hann någon annan köpa. Fick dem riktigt billigt iaf.
 
Sv: Ponnyklubben Wahlström

kl

Jag har 1-21. Aldrig sett någon 22? Skulle vara roligt att veta om den överhuvudtaget finns och vad den isf heter.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 962
Senast: Blyger
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 240
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 416
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp