ponnyagillity

A

actionman

:bump::):banana:Jag undrar om någon vet något om ponnyagillity?? Jag har två shettisar som jag vill prova det med.Annars rids de av mina barn eller så kör jag dem. Vi bor i Gimo så helst så nära som möjligt..

Sv: ponnyagillity

Hej, kolla med shetlandsföreningen nära dig. Jag har varit på tävlingar i ludvika, shetland nord anordnade både träningar och tävlingar. Det var superkul ungarna älskade det.

Läste om ponnyagillity i Hästmagasinet. Skulle passa min lilla welsh, och så kunde tjtjen som sköter henne tävla med henne också, hon önskar så att hon hade varit 148 cm istället för 110 cm. Finns det i Skaraborg? Någon som vet?:bump:

www.klubbenshetland.se

Adress till rid- och körklubben shetland. Här finns proppar, tips, banor och program mm.

shetland västs hemsida fanns det info om bruksträning och tävling i kalendern. Tävling planeras genomföras även nästa år, ev i samband med utställning. Håll utkik på de olika regionalföreningarnas hemsidor, det finns ganska mycket om man tittar.

Annars kanske man kan genomföra träningar och någon tävling själv, tex ihop med ortens ridklubb...

jag behöver en sida där det står om träningar och tävlingar i skåne ... nära hlsingborg.

puttar och undrar också hur det är för de ponnyer som inte är stamboksberättigade men ändå har shettismått? Också skåning, nära Helsingborg

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
760
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 927
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 498
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar