R
RebeckaKihlberg
*suck*...köpte en shettis hingst för ½år sedan, han var inte tränsvan osv. utan allt det har jag skött själv vilket har gått super bra. 
Nu är han redo att sättas för vagn och jag är super lycklig över att allt gått så bra.....MEN...
...nu har han fått för sig att han ska gå ut på promenad med mig...han kan gå jätte fint bredvid en ner till hage och till stallet,men så ibland så bara drar han ner huvudet och plöjer på....och den lilla "skiten"
är stark som en oxe.
Säger man till honom så tjurar han och försöker nafsa mig i armen
......får snart panik.
Saken tillhör den att det är fler än jag som tar ut och in honom ur hagen...vill inte gärna att han kommer lös och skuttar iväg.
Tips på hur jag ska få fason på honom
...mina ideér är slut.
//Becky
Nu är han redo att sättas för vagn och jag är super lycklig över att allt gått så bra.....MEN...
...nu har han fått för sig att han ska gå ut på promenad med mig...han kan gå jätte fint bredvid en ner till hage och till stallet,men så ibland så bara drar han ner huvudet och plöjer på....och den lilla "skiten"
Säger man till honom så tjurar han och försöker nafsa mig i armen
Saken tillhör den att det är fler än jag som tar ut och in honom ur hagen...vill inte gärna att han kommer lös och skuttar iväg.
Tips på hur jag ska få fason på honom
//Becky