ponny med ovanlia symtom.

Sv: ponny med ovanlia symtom.

Gissar att det blir för svårt att låna ut/sälja en häst med fastställda problem/skador.

Sv: ponny med ovanlia symtom.

Ja men TS kan väl lämna tillbaka den för det?
Det kanske låter krasst men då får ägaren antingen bita i det sura äpplet och det kanske inte går att återigen låna ut ponnyn och antingen utreda eller välja att ta bort den. Det låter säkert sjukt kallt men den lider inte av det och ingen häst eller ponny förtjänar att gå runt och ha lite halv ont här och där, det är vår skyldighet att se till att de har det så bra det bara går!

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 581
Senast: Freazer
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 880
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!