Ponny/häst(främst ponny) cup i norr!

D

Dressyr_Asinus

varför finns det inga ponny cuper i norr? :confused:(det kanske finns?, men vilken är det)
söder över har ni Ponnia cup, Gp ponnyn Mountain horse pony cup(finns här också men fler ska det bli) o.s.v :bump: Kan vi inte starta Bukefalos cup? ALLA borde få vara med vare sig man rider stor häst eller ponny den borde ha "eltävlingar" i hrla sveriges delar och man borde kunna rida dressyr i den också! vad tycker ni?... :angel: :idea:

Sv: Ponny/häst(främst ponny) cup i norr!

Det är ju så Folksam cup funkar. Där kan alla vara med oavsett vilka klasser man rider.

Sv: Ponny/häst(främst ponny) cup i norr!

Tackar! för ponnyryttarna finns ju ponnyallsvenska kom jag på!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 336
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 907
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 863
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama