Helt sjukt, men läser man på Flashback är det flertalet som stöder domen. Flashback är väl å andra sidan inte direkt känt för sunda värderingar heller. Lite lösryckta citat:
"Hoppas mannen slänger ut ludret och ser till att få ensam vårdnad om barnen. En sådan kvinna är inte lämplig att uppfostra barn."
"Men bara så där så tycker jag själva att en otrohet kan tjäna som ett incitament för ett par örfilar."
"Sensmoralen är väl att man ska ge fan i att vara otrogen, annars kan man få rättmätigt spö? Jag tycker det är en sund bedömning av rätten."
"Vissa kvinnor behöver korrigeras fysiskt så jag ser inget konstigt i hans agerande. Hon har varit otrogen, bedrivit hor istället för att vara en trogen och lojal hustru som står vid sin hårt arbetandes mans sida. Hon har brustit i att vara en god moder, en förebild för sina barn genom att sära på sina ben för en främmande man och på så vis riskera att rasera en kärnfamilj. Han borde ha friats med tanke på det äktenskapsbrott horan gjort sig skyldig till."
"Moralisk rätt att straffa behöver nödvändigtvis inte stå i paritet med juridisk rätt, därför gjorde den aktuella polismannen helt rätt i att misshandla sin svekfulla hora till fru, som i mina ögon helt och hållet brustit i sin familjära roll både som förebild och ansvarstagande förälder..."
Och så vidare i alla oändlighet.