Jag lyckades också utveckla min första Gyarados idag!Nu har jag en Gyrados, lite starkare hade den kunnat få bli men jag jobbar vid ett vattedrag så det är inte svårt att fånga fler fiskar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckades också utveckla min första Gyarados idag!Nu har jag en Gyrados, lite starkare hade den kunnat få bli men jag jobbar vid ett vattedrag så det är inte svårt att fånga fler fiskar.
Det är det när jag är ute med morsan ibland också, men då är hennes gps lite halvkass. Oftast ligger de i samma ordning men uppdateras lite olika frekvent bara.Kan mycket väl tänka mig att ordningen inte säger något om vilken som är närmast. När min dotter och jag är ute och spelar tillsammans så har vi dom ofta i helt olika ordning.
uhm har du prövat att klicka på luren ( typ som man gör med hallon?) jag kommer ärligt inte ihåg hur jag gjorde den enda gången jag satte en lure på ett stopSitter vid ett pokestop men kan inte sätta igång en lure? Är det nått speciellt man måste göra?
Sitter vid ett pokestop men kan inte sätta igång en lure? Är det nått speciellt man måste göra?
Aha! Tackar!Man klickar på pokestopet sen "ovanpå" ringen (den man snurrar" sitter som en vit "plupp" den klickar man på och kan då klicka på "lure modulen"
3,5 timmar kvar sen hat jag hållt ett gym!!!
Håll tummarna!!![]()
Ja det vet jag och det har jag redan gjort. Var mer grejen att halka ett gym hela perioden och då få chans att ta fler mynt. Brukar åka ut efter nån timme eller två.Fast du vet att du tar coinsen direkt va ? Och inte behöver vänta 21 timmar![]()
Ja det vet jag och det har jag redan gjort. Var mer grejen att halka ett gym hela perioden och då få chans att ta fler mynt. Brukar åka ut efter nån timme eller två.
Jäklar!! SP många gym finns det nog inte ens här.Iom att jag är ledig nu så tar jag cykeln vid midnatt å cyklar runt å tar gym :P
Hann med 11 st inatt (ja man får bara betalt för 10)
Kom fram till ena gymmet... å bara "nej det är redan gult, och lvl 6"... Typ 8000 nånting och man måste levla gymmet till 12000 för att få in ny pokemon... Åså bara men vänta ... det här är ju min pokemonSÅ jag vaderas "sämsta" (Golduck på 1464) så bara "va bra" å cykla vidare =)
Jäklar!! SP många gym finns det nog inte ens här.
Kan man få coins för fler gym? Jag kan bara plocka för ett![]()
Iom att jag är ledig nu så tar jag cykeln vid midnatt å cyklar runt å tar gym :P
Hann med 11 st inatt (ja man får bara betalt för 10)
Kom fram till ena gymmet... å bara "nej det är redan gult, och lvl 6"... Typ 8000 nånting och man måste levla gymmet till 12000 för att få in ny pokemon... Åså bara men vänta ... det här är ju min pokemonSÅ jag vaderas "sämsta" (Golduck på 1464) så bara "va bra" å cykla vidare =)
Du kan plocka för flera men du måste ta för alla samtidigt, så vill du ha ut för flera på en gång kan du inte plocka direkt när du tagit över det första.
Aha! Då har jag gjort fel. Gått en sväng nu och har på 3 gym nu, får jag hämta för alla samtidigt trots att de nya bara varit inne i 3 timmar då?