Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Jag har fångat en Ditto! Har haft uppdraget sen i maj nångång om jag inte minns fel så det var verkligen på tiden. När man minst anar det...
Dags att börja vandra med Magicarp alltså, saknar ca 70 candy för att kunna evolva den. Lär ta längre tid än att raida 10ggr i alla fall även om jag inte är nån stor raidare.
Jag tror de räknar per vecka.Det är ju toppen att pogo räknar sträckor man har gått i bakgrunden (Weekly progress). Men hur funkar det? När det dök upp igår stod att jag hade gått 16 km och jag claimed 5 km rewards = 20 röda bollar. Nu står det att jag har gått 3,5 km och alla rewards är grå. Kan man claim samma reward flera gånger samma vecka? Och hur kunde jag helt plötsligt ha 3,5 km?
Du kan lägga till min man och mig, vi skickar gåvor från Portugal! 4043 7672 9951och 6228 4711 3805Jag behöver tre nya vänner för A Ripple in Time. Kan jag få bli vän med några av er?
Du kan lägga till mig om du vill, är dock inte alltid så bra på att skicka presenter alla gånger.Jag behöver tre nya vänner för A Ripple in Time. Kan jag få bli vän med några av er?
Jag har en fundering angående bästis levlingen. Jag vet att jag frågade i början och inte fick något svar men jag vill fråga igen; vilka vill samordna sig så båda parter kan få på ett ägg innan paketöppningen? Jag är förvisso L40 men maxar gärna mina XP ändå.
Jag kommer inte glömma. Skriver här så vi kan göra upp någotVi har långt kvar till bästis, men har jag ägg då så gärna! Lazertomte är den som är jag!
Risken är dock att jag glömmer.
Men så bra!Jag kommer inte glömma. Skriver här så vi kan göra upp något
Men så bra!