Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har två nick - HopeInak och CheshirekattenVad heter du pogo? Rätt säker på attjag har dig med men kommer inte ihåg
Blått=nyHar sett att det i grupper på fb efterfrågas i vilka pokestops man hittar specifika uppdrag, är det någon av er som vet varför man gör det?
Sen undrar jag även om nån av er har koll på varför det är blått bakom vissa pokemons jag fångat?
Så där ja, drygt två veckor var jag av med uppdraget att fånga en Ditto efter över 5 månaders letande. Får se hur lång tid det tar denna gången. Trist uppdrag känns inte som att jag kan påverka hur fort det går direkt mer än att fånga varenda mon jag ser.
Du kan öka din chans att fånga en dito genom att leta reda på uppdraget gör en excellent throw. Som belöning får du en pidgey som blir en dittoSå där ja, drygt två veckor var jag av med uppdraget att fånga en Ditto efter över 5 månaders letande. Får se hur lång tid det tar denna gången. Trist uppdrag känns inte som att jag kan påverka hur fort det går direkt mer än att fånga varenda mon jag ser.
Har just lyckats få ett sånt uppdrag så jag hoppas att det funkar. Har iofs för mig att jag nyss gjorde ett sånt men inte blev det nån Ditto av det, men jag kanske minns fel.Du kan öka din chans att fånga en dito genom att leta reda på uppdraget gör en excellent throw. Som belöning får du en pidgey som blir en ditto
Jag vet inte om alla ger en dito men det verkar vara ett bättre sätt än att fånga alla vilda potentiellaHar just lyckats få ett sånt uppdrag så jag hoppas att det funkar. Har iofs för mig att jag nyss gjorde ett sånt men inte blev det nån Ditto av det, men jag kanske minns fel.
Gjorde 4 sådana uppdrag idag och alla blev Ditto (3 på ena telefonen och 1 på den andra)Har just lyckats få ett sånt uppdrag så jag hoppas att det funkar. Har iofs för mig att jag nyss gjorde ett sånt men inte blev det nån Ditto av det, men jag kanske minns fel.