• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stall-cloverhill
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 912
S

stall-cloverhill

Har en hingst född 06 efter Poét, skulle gärna vilja höra andras uppfattning om den här hingsten. Ni kanske själva har hästar efter Poét... Givetvis spelar mödenet in men det känner jag väldigt väl till... hör gärna av er! :banana:

Sv: Poét

Hej! Poet bor i närheten av mina föräldrar, jag arbetade med honom för en kort tid.. han var absolut min favorithingst på det stället. Världens goaste kille, ville alltid ha uppmärksamhet, alltid stå i centrum. När man kom på morgonen och han redan var ute gnäggade han välkommnande för att sedan se till att man tittade ordentligt så showade han lite.. En riktig liten spjuver då han älskade att reta de andra hingstarna när de stod uppbundna i gången..

Har inte så stor erfarenhet av poets avkommor dock

Sv: Poét

Tack för informationen... Min kille är oxå en riktig liten showare... ;)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 702
Senast: ildiko
·
V
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka