PNH Tjatter...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är förbjudet att kör onykter också men...:grin: vissa folk inte bry sig.

9 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL BIRMINGHAM!!!!:banana::banana::banana:

Sv: Re: PNH Tjatter...

Man kan lägga en länk i en tråd men att vi redan betala till SC så är det SC som har rätt att hålla det för sig själv. Så om vi ska börjar nåt här i svergie så tycker jag att det är öppet till alla annars är det många som mista ut och vi får inte vetta om alla som redan träna PNH och som är intresserad. Jag tycker vi vill har mer intresserad och inte ska gör det svårt för folk att vi blir med. precis som denna tråd.:D. Det finns smygg tittare som blev ennumer nyfiken pga av den och har nu börjat att träna PNH.

Håller med, det skall vara öppen för alla intresserade

Sv: PNH Tjatter...

Ja, ge oss adressen så kan man gå in och få lite ideer! :bow:

Vad kul det här kan bli! :bump: Då blir vi ett litet webmastergäng :banana: som kan hjälpas åt, mycket bra :D

Är ju inte kunnig inom cybervärlden, så jag är tyvärr inte så mkt till hjälp :crazy:, men jag besöker gärna :D.

Adressen till ar-sida med lite idéer om hur man skulle kunna göra kontakt mellan intresserade lite enklare: www.akademiskridkonst.se. Kika under mejllista och kontaktnät.

Sv: Re: PNH Tjatter...

Man kan lägga en länk i en tråd men att vi redan betala till SC så är det SC som har rätt att hålla det för sig själv. Så om vi ska börjar nåt här i svergie så tycker jag att det är öppet till alla annars är det många som mista ut och vi får inte vetta om alla som redan träna PNH och som är intresserad. Jag tycker vi vill har mer intresserad och inte ska gör det svårt för folk att vi blir med. precis som denna tråd.:D. Det finns smygg tittare som blev ennumer nyfiken pga av den och har nu börjat att träna PNH.

Det tycker jag också, helt klart. Men det vore fint om det också fanns en länk inifrån SC, men det är som sagt inte säkert att det är ok.

Parellisweden.se var bra tycker jag med, och tydligen en del fler, så.. ska jag vara lite snabb och smidig och köpa det? Kostar ju knappt nått :idea:

Parellisweden.se var bra tycker jag med, och tydligen en del fler, så.. ska jag vara lite snabb och smidig och köpa det? Kostar ju knappt nått :idea:

men är det inte lika bra att köpa webbhotell och allt tillsammans? har en känsla av att det kommer bli smidigare.

Jo, jag tänkte det. Har kollat att den leverantör jag använder har stöd för Joomla och de är superbilliga och har bra uppe-tid.

Härlig stämning vi fått igen :laugh:

Visst fick du min adress, CS, å sätta mig i kön? :love: Har du pratat med dom? Är sadeln skickad än? Verkar ju helt konstigt..

Va duktiga ni är allihopa...jag kan inget om domäner, joomla o allt ni nu skriver om :crazy: Det blir kalasbra va ni än hittar på. Jag hänger på :D

Har precis tittat på juli dvdn, vicken söt liten Casanova :love:

Kramkram

Blir bra fixa det du så får du kräva oss på pengar sen ;)

Men woaw!! :eek:
Vad duktiga de ÄR!! :love::love:
Om jag får semester i år så skickar jag upp mig själv på träning hos Lina, ska bara trimma kroppen lite först, så den pallar :angel:
Måste ju matcha våra superduktiga hästar vi får hem snart :love:

Det är otroligt rologt att får titta på Lina när hon lekar!!! Som en mamma till en annan...du måste vara super stolt, va?:D

Toria -
Jag har inte ringt PC än men där emot ringde min man och frågade "vem är Pull - man?" huh? Pull- man?:confused: Va menar du Pullman? fråga jag. Jo det kan det vara. Jag sa det är de som tillverkar min sadel. Han säger helt lugnt. "Jo visst det kan det vara i denna stora lådan bredvid mig här i bilen"
VA?:eek: KOM HEM GENAST!!!! Skrek ja :banana::bump::banana:

Så här är jag och väntar. en timma till så är den här! ÄNTLIGEN. Problemet nu är, när jag var borta på tävlingen så har någon köpt en av mina airpads och shims när de köpt en av mina andra sadlar jag hade med mig så att jag har bara en shim kvar till vi åker till England.:grin:typiskt

Fick ett svar från PC om hur jag ska shim Red så nu vill jag prova det med. Det blir intressant att ser om det fungera som de har rekomenderat.
Här är bilden jag fick tillbaks av vad Linda tror skulle fungera...
MonicaWedekindTBShimSuggest.jpg

va roligt CS!

men du vart mailade du och frågade om shimmning?

jag har ju fortfarande samma problem. dock så hade jag ett litet tag hittat en lösning men nu glider den igen. det ända som får padden att sitta kvar är om jag har mycket mer vikt i stigbyglarna men det är ju helt fel! så det går ju inte..

Maila till PC med bilder av din häst framifrån från sidan på en plan yta. Och gärna med "svett märke" så då ser de precis vart torra delarna är.

Well min sadel kom...och jag var lite besviken.:cry: Den är mörkare än jag beställd och jag tror jag vet varför. Det är en hack/skär märke och de har försökt att "rubba" ut den, sen la mer olja att försöker döljer denna märke. Didn't help thou!:grin: De var lite slarvig när de la på oljan med så man ser streck märke och var de "oops, I missed a spot".

Oavsett Den är super väl byggt och en snygg sadel det är bara inte den sadel jag beställde.:( Jag beställde en light oil. Sadeln kommer blir en arbets och träning sadel inte för show men med hur mycekt jag betallde så om det finns märke på den jag vill att de kommer från mig och inte från någon annan.

Jag ska inte rider i den tills jag hör tillbaks från PC om vad de vill göra. Jag själv vill inte ha en ny, det ta för lång tid. Men samtidet jag vill inte betalla för nåt som är skadad eller att den är inte exakt vad jag beställde.

Här är bilderna ändå.
July2008201.jpg

July2008199.jpg

July2008203.jpg

Nämen vilken otur! Aldrig roligt när något man köpt inte är helt, sådant driver mig till vansinne.

Dock ser sadeln väldigt skön ut samt att den är riktigt snygg.
Hoppas allt löser sig, du får hålla oss updaterade.

Oh shit, what a lovely saddle :love:

Hur mycket, exakt har du fått ge för den?

Den ser ju bra wide ut, finns det widare? Fundrar o fundrar...En dröm jag har är ju att kunna använda Skäcka på våran lilla flock köttdjuren och då vill jag ha en bra sadel och jag är ju en "långtursryttare"
Hoppas du får tillbaka lite pengar då.

Satterstina? har du fått nåt paket från mig? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu börjar vi om igen. Ingela hade rätt, den andra tråd var lång...:angel: Jag hoppas att detta tråd är lika trevlig och att flera...
53 54 55
Svar
1 093
· Visningar
59 676
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar