C
CaliforniaSwed
Det är förbjudet att kör onykter också men... vissa folk inte bry sig.
9 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL BIRMINGHAM!!!!
9 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL BIRMINGHAM!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
parellisweden.se?
Man kan lägga en länk i en tråd men att vi redan betala till SC så är det SC som har rätt att hålla det för sig själv. Så om vi ska börjar nåt här i svergie så tycker jag att det är öppet till alla annars är det många som mista ut och vi får inte vetta om alla som redan träna PNH och som är intresserad. Jag tycker vi vill har mer intresserad och inte ska gör det svårt för folk att vi blir med. precis som denna tråd.. Det finns smygg tittare som blev ennumer nyfiken pga av den och har nu börjat att träna PNH.
Ja, ge oss adressen så kan man gå in och få lite ideer!
Vad kul det här kan bli! Då blir vi ett litet webmastergäng som kan hjälpas åt, mycket bra
Man kan lägga en länk i en tråd men att vi redan betala till SC så är det SC som har rätt att hålla det för sig själv. Så om vi ska börjar nåt här i svergie så tycker jag att det är öppet till alla annars är det många som mista ut och vi får inte vetta om alla som redan träna PNH och som är intresserad. Jag tycker vi vill har mer intresserad och inte ska gör det svårt för folk att vi blir med. precis som denna tråd.. Det finns smygg tittare som blev ennumer nyfiken pga av den och har nu börjat att träna PNH.
Parellisweden.se var bra tycker jag med, och tydligen en del fler, så.. ska jag vara lite snabb och smidig och köpa det? Kostar ju knappt nått