S
Snaelilja
Sv: PNH Tjatter...
å den där dvdn
kan man få tag på den från parelli? eller har de slutat sälja den?
har ju nämligen ett 3 årigt sto och en 1 årig hingst. ett bra tag kvar för hingsten dock. men stoet.. dock är hon ju så duktigt så jag snart inte vet vad jag ska hitta på med henne. och hänga klänga ligga på ryggen är ingenting, bara extra tid att käka gräs enligt henne XD
Heej!
Jag har en dvd om colt start. Du kan få låna den om du vill, pma din adress bara!
Visst hade du en nordis som är riden o så? Varför inte gå till L3 med den o sen starta Obe? Det är ju så det "ska" gå till. Vad jag fattat som så är ju L1 i stort sett "colt start" men man ska kunna behärska det. Sen så...jag tömkör o grejar med mina. Är du ute o går med Obe? Det gjorde jag mycket med Skäcka när hon var ung o oinriden(ca 5-7 km nästan varje dag, stannade o käka gräs här o var), sen är ju hon inkörd som 2½ åring. Det säger ju Pat med, hästar ska motioneras långt o mycket.
Men hör av dig, du får jättegärna låna den av mig.
Kramkram
å den där dvdn
kan man få tag på den från parelli? eller har de slutat sälja den?
har ju nämligen ett 3 årigt sto och en 1 årig hingst. ett bra tag kvar för hingsten dock. men stoet.. dock är hon ju så duktigt så jag snart inte vet vad jag ska hitta på med henne. och hänga klänga ligga på ryggen är ingenting, bara extra tid att käka gräs enligt henne XD
Senast ändrad av en moderator: