PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter - Part II

HAHA, jaa....Här hemma kunde jag inte höra ljuden förrens de låg på youtube. Majsa hon är som en liten primadonna så henne hör man om Parodi gör nåt rackartyg!

Nästa filmning får bli lite mer seriöst va? Eller vadå, det är ju kul med såna här klipp oxå ju. =)

hehehehe..Nej, nu vill jag se mera filmsnuttar av er andra =)

Jag har en till som jag kan lägga ut.
Den är jätte seriös, så den är inte så rolig som dina ;)

Filmen är från i sommras när jag precis köpt bollen och kör FriendlyGame med den. Intressant om ni observerar något om hans personlighet under filmen. Jag tycker att han är mindre lätt att läsa av på denna film. Han är ju LB Intro, försöker stämma av genom att klia honom med jämna mellanrum för att se att han är med.
Jag ser tydligt att han här inte var specielt confident runt huvudet.

Idag är han dock helt cool med bollen och springer runt och jagar den på plan. :love:

http://www.youtube.com/watch?v=OwkJe_Z86x0

Toria: ÅH så söta de är!!! :) Jag har varit på Clas O. och köpt ett par gymbollar (var det kanske Lotus som tipsade?) men de ligger fortfarande i sin kasse, min Tara är inte speciellt lekfull av sej men mannens halvblod är desto mer, det kommer bli mycke snaaaark då han får bollen i hagen :D får försöka introducera den lite försiktigt så han inte panikerar genom nåt stängsel.

Lotus: Med kameran jag har funkar det inte att föra över filmer med usb-kabel från kameran till datorn, det går enbart med firewire. (Har t.o.m. ringt och kollat upp det med elektronikaffär) Det är otroligt så snabbt elektronik-grejjer föråldras nuförtiden.

jaa...Tack :o När jag köpte bollen trodde jag faktiskt Majsa skulle digga den direkt men jag bedrog mig. Parodi har älskat den :bump: som min granne sa, hon tror att det är en hingst :devil: Nån dag kommer den att poffa!:rofl:

Jaa det där var ju mycket seriösare, ja just det..Du gör det bra tycker jag. Det är bra med såna där tips filmer.

Men kan du inte köpa ett billigt firewire-kort till datorn då? :D
Jag vill ju se film!

Typiskt shettis, vår lilleman Jonatan är också se left-brained man kan bli, skyggar inte för nåt! :D

Jag tänker köpa ny kamera, är ändå trött på att hålla på och krångla med de där små kasetterna. Vill ha en kamera med minne så man enkelt kan föra över med usb Nog ska ni få se film, snaaart :) lovar!

WAOW!!!! Ha ha... Jag VET vad jag inte kan göra med mina hästar och detta e ett av det! Jag bugar!:bow: Imponerande...

:cry::mad: Blää idag känns allt skittrist! Hästen har gjort någonting, vet inte om han har sträckt sig eller nåt, får ta ut kiropraktorn igen. Dessutom så spöregnar det och sambon kommer hem sent så allt känns blää!! Hur ska man lyckas motivera sig när det är såhär... Vill ju bara att hästen ska vara bra och vädret fint så att vi kan ut och leka! Ska ut och mocka vindskyddet i spöregnet istället...

Jag har redan fått december dvdn från SC! Den var rolig att titta på! Förresten när man gått med i SC ska man få något slags parellipass då? Jag läste om det men jag fick inget i mitt välkomstpaket. Så jag bara undrar??

*haha* jag trodde Lotus häst bugade i filmen, VART då? Men det var ju du som bugade *haha*

Lotus . Jo, han ser ju ut o koppla bort sig lite, men vaknar till när du kliar o går iväg... Vi vill se ny film Lotus! :bump:

Cornelius Fick du inte ett kort? Är det inte det som är "passet"?? Jag fick ingen bag när jag fick mitt välkomstpaket, fick du det?

Det blir bättre i vår sen ska du se! Nu är det ju en tråkig period...

du gumman...jag kan inte skicka till dig för du har för många pm, du måste tyvärr ta bort en del står det *fniss* o jag tänker INTE skriva här, det jag skrev till dig....

Nu har jag rensat med risk att det försvann det mesta!:o Zorry...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
90 469
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?