PNH-folk nära sundsvall/härnösand?

skuggi

Trådstartare
Ja, finns ni?
Vore så kul att starta en studiegrupp eller så, så man kan träffas och diskutera och titta på filmerna :bump:

Sv: PNH-folk nära sundsvall/härnösand?

Hej Skuggi, inte i närheten men har du vägarna neråt Göteborg i slutet på maj ska vi ha en PNH träff igen. Vi brukar ha nån gång i kvartalet. Du är hjärtligt välkommen :)

Uäää... sååå långt dit ju... :cry:
Ska iofs till skåne, men det blir i slutet på sommaren... :crazy:

Ja, finns ni?
Vore så kul att starta en studiegrupp eller så, så man kan träffas och diskutera och titta på filmerna :bump:

inte sundsvall/härnösand men utan för Östersund finns jag.

Aha :idea:
Ja för oss norrlänningar är ju det nästan granne ;)
Vad är du på för level?

Jag har tränat för instruktör, på level 2 nivå. Har nu skaffat mig dom nya hemma paketen och har börjat om, tänkte jag skulle avlägga proven också.

Det skulle vara roligt att ha någon/några att träna tillsammans med.

Vilken nivå är du på?

Äh, vi har bara börjat på Level 1, har hållit på sedan januari lite "i blindo" men nu har jag fått låna level 1-kitet att kika på.
Jag ska på Level 1-kurs i Håsjö i mitten på maj, hoppas jag ska kunna bli godkänd då på level 1... men vi får väl se ;)

Ja, det skulle vara kul som sagt om man var några som kunde träffas då och då och träna och hjälpa varann :bow:
Med tanke på avståndet blir det kanske inte varje helg :crazy: men då och då borde man ju kunna dra ihop något :d Man kunde ju turas om att åka till varann. Jag har ett par kompisar här som vill börja nu, och så känner jag ett par som hållit på ett tag. Kunde kanske vara en bra blandning :idea:

I sundsvall vet jag iaf ett par ställen vart man skulle kunna hyra in sig över en dag eller två... och hemma hos oss finns det lite plats iaf :bump:

Du blir nog godkänd på level 1 den är ju trots inte så svår. Vad roligt att åka på kurs och träffa lika sinnade. Jag undrar om man kan åka och titta, men det lär väl kosta massor med pengar, tyvärr. Det är ju nästan hemma.

Vi var några stycken här som tränade för en instruktör här, men när instruktören la ner sin verksamhet, så blev det bara jag kvar, som fortsatte att träna. Tråkigt.

Det finns många träningsställen här att låna eller hyra. Eller hemma hos mig.

Det kostar visst 530:-/dag om man vill vara med utan häst. Vore superkul om du kom! :bump: Hör med Helena på www.parelli.se som anordnar kursen :idea:

Kul att du också skulle vilja träffas, jag ska prata med mina kompisar här också!

Det kostar visst 530:-/dag om man vill vara med utan häst.

Det låter lite väl dyrt bara för att titta. Man får väl försöka ordna något själv istället. Om jag hinner, det blir nog rätt mycket tävlande i sommar. Men en träff med er låter skoj.

Vi ä rtvå st i Söderhamn Nystartade :)
Vi ska ta hit en instruktör tänkte vi nu i sommar :D

Ja, det låter dyrt men sammtidet man får en kurs bara att titta på också. Jag tycker jag får mer info in utan häst än med en. Inget är gratis längre...:cry: :cry:

Hej

Jag har en kompis som jag har fått igång i söderhamn. Hon är lite för blyg att hoppa in i tråden men det är inte jag:angel: .

Vart i söderhamn finns ni? Och skulle ni vilja har en träff där i söderhamn? Jag skulle kunna åka dit och "dra" (med håret om jag måste;) )henne med mig. Eller minst en extra i gruppen? Tycker det är jätte bra med kompis stöd. Jag har just varit dit torsdag och tog hennes häst till rid skolan där. :rofl: :rofl: Ni skulle har sett allas ansikt
a015.gif
när vi jobbade med de 7 games och pushing passanger lessons och sånt
p085.gif
. Hon var helt säkert att de skulle mobba henne efter åt.:rofl: . Men vi kom mycket längre än vad hon trodde vi skulle göra, tro ja.:banana:

Sv: Re: PNH-folk nära sundsvall/härnösand?

Ja, det låter dyrt men sammtidet man får en kurs bara att titta på också. Jag tycker jag får mer info in utan häst än med en. Inget är gratis längre...:cry: :cry:

Då håller jag mig till studiepaketen, tills jag går en kurs med häst igen.

*harkel* Jo din vän är en av oss två å de är dig vi ska hit :D :rofl:
Hihi världen är liten! :banana:

he he he:rofl: Ja världen är liten. :o

Då ska du hälsa henne för mig...sen hon aldrig hälsa på denna forum längre :mad: :devil:

Annars hur har det gått för dig och din kille? :D Hitta du sidan om padden jag har berättat om?

Ja visst hittade jag den! En undran är de någon garanti på den? SJÄLVKLART är de nästa köp ;)

Hu rde går jo vi behöver dig el rättare sagt Hubbe behöver dig att säga till mig :D meeeeen jag kämpar att inte vara så hotfull kämpar att berömma å prata med honom. Jag är sååå jätte nöjd över din hjälp så tacksam.

Ridningen fungerar de ju bättre i men lång väga kvar som tur är så har vi kommit att galoppen fungerar jätte bra han väljer nästan den helldre själv de är kul :D

Gubben är halt dock tyvär :( undrar om han sträckt sig C fick ju jaga honom i hagen när vi skulle ut :D så både hon å han var blöta efter åt :D

Jag ska hälsa henen det jag ska "piska" på henen lite att hon ska leta sig hiiit hon med inegn som biter henne här jue ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 560
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 498
Senast: Farao
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar