Plötsligt svart bakgrund på mobilen

tott

Trådstartare
Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela internet i mobilen. Skitsvårt att läsa, och jäkligt irriterande. Hur får jag bakgrunden vit igen?
 
Starta om? Då brukar grundinställningen gå tillbaka 🤔 Risken är ju iofs om det kvarstår så kan du inte ens få igång den 🙈
 
På min samsung finns mörkt läge i menyn du får upp om du drar nedåt från toppen av skärmen.
Under där du ändrar ljusstyrka långt ned till höger.
(Jag har mörkt läge på).

1000007309.jpg
 
Imst
Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela internet i mobilen. Skitsvårt att läsa, och jäkligt irriterande. Hur får jag bakgrunden vit igen?
Inställningar, skärm och sen ljust läge.

Screenshot_20240529_091858_Settings.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
616
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp