Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker jag också.Katla från Olsbacken tycker jag det ser ut som.
Visst är det underbart med trygga hästar och än bättre blir det om de har turbo samtidigtStämmer. Så hon är lite kändis här?
Idag har vi ridit ut hemma för första gången. Är fascinerad över att det går att rida utan att riskera livet varje gång.
Tack så hemskt mycket alla!
Hon heter Katla och är en pigg och glad 16 åring.
Testade att rida ut själv dagen före besiktningen och då var minsann tölten inga som helst problem! Vi kunde t.o.m rida den i olika tempon, så jag misstänker att energin är något vi får jobba med om jag ska vara på ridbanan.
Mest riden i skog och mark tror jag och är totalt orädd för allt. Fantastiskt trevlig och lugn att ha och göra med.
Idag ska vi ta den första turen sen hon kom hem till mig. Tänker börja vääääääldigt försiktigt så vi känner in varandra för att undvika skador som kan uppkomma vid miljöombyte.
Hon var som sagt egentligen lite äldre än vad jag hade tänkt köpa, men jag hoppas och tror att hon kan bli bra som första islänning ändå. Hon är frisk och fräsch och det känns lovande för framtiden. Än så länge trivs jag väldigt bra med henne och hoppas att hon kommer finnas hos mig i många år till!
De verkar vara bra vänner och hon saknar inte alls sina gamla kompisar, så det är skönt!
Skulle jag kunna tänka mig om det är till bra pris och lagom avstånd. Har gärna hyfsat nära till stallet så man kan åka två gånger vid behov och en lösdrift hade ju inte varit fel!
Kom gärna med tips @Elina8 det skadar ju inte att titta iaf!