Men hur? Det var inget som dom såg, jag var inte direkt oskyldig jag heller alltid så skulle dom bara blint gå på vad jag sagt hela tiden? Det kunde tekniskt sätt varit jag som började liksom, det visste ju inte dom.Han skulle ha sagt till din bror att sluta retas. Han skulle ha pratat om det och fragat din bror vad han tyckte om att bli retad av kompisar och andra ... att retas ar aldrig okay, det ar detsamma som personligt pahopp som gjors utan anledning annat an att gora en annan ledsen eller arg
Jag har haft en bra uppväxt med min bror, vi hade väldigt roligt ihop större delen av tiden så kom inte och säg att jag inte hade en lätt uppväxt med honom. Han har till större delen varit en fantastisk bror, som sagt, vanliga syskonbråk. Syskon bråkar och det är en naturlig grej för dom att göra av många anledningar. Det är konstigare i mina ögon om syskon aldrig testar gränser eller provocerar varandra alls.Jag ar ledsen att du ser det sa, du har helt klart inte haft en latt uppvaxt med din bror. Ett syskon kan verkligen vara en enorm resurs om man far hjalp under uppvaxten att se det sa.
Jag har heller inte skrivit att jag önskar jag var ensambarn för det hade jag inte velat vara heller, men det är för och nackdelar med syskon. Man ska inte försköna det här med syskon och tro att "dom skulle vara så bra vänner" osv för det är verkligen långt ifrån alltid så.