Ploouxträns!

T

Tican

Haha, jag har beställt det där tränset från Pollux idag! Jag vet att det just är ett träns från Pollux, och har inga speciella förväntningar - men ändå! :D Nåt måste man ju göra av sina "sparpoäng".. :smirk: Nån som har erfarenheter av det? Man vil ju helst inte att inte att sidostycket går av på hoppbanan.. :eek: :D Tänkte ha det som "longerträns" eller nåt... ;)

Hur ser det ut :confused:
Jag är inte med i pollux men är välldigt nyfiken :D

min kompis har faktiskt ett träns från pollux. hon har haft det i typ ett år och det har hållt jättebra.

min kompis har det...skitfult tycker ja :o svart med sivlar "foder" :p

ok. min kompis har ett svart träns med mässings spännen och nitar på pannbandet..

jag har ett sådans med mässingsspännen. jag tycker det är rätt fint. hade de på min fjording å de va riktigt snyggt. fast spännena va rätt stora så de skulle nog inte ha passat på en häst med mindre huvud. hatar däremot tyglarna man fick med.. menmen

D hänger här hemma på hyllan.. ;) Nä men jag har inte provat d ännu.. Fast såå fult tycker jag inte d e.. Dock tycker jag att d ser rätt stort ut.. Har man sidostyckena och nosgrimman i översta hålet så hänger nosgrimman ändå längre ner än sidostyckena... :confused:
Fast d går att göra många fler hål i nosgrimman..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 017
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 028
Senast: Farao
·
Utrustning Jag har ju tidigare skrivit om min lilla Welsh som vid tre av fyra gånger hon åkt hoppat bom i transporten. Tack och lov har vi alltid...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 518
Senast: Thera
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka