Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Ser inget osnyggt med dina ögonbryn. Flera tusen gånger snyggare än de som målar ögonbryn med mörk penna! Viktigaste är att de inte växer ihop på mitten tycker jag ;)
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Ser inget osnyggt med dina ögonbryn. Flera tusen gånger snyggare än de som målar ögonbryn med mörk penna! Viktigaste är att de inte växer ihop på mitten tycker jag ;)

Ha,ha nej de får inte växa ihop :)
Jag vill inte ha de så tunna, men iaf en fin båge.
Nu tynger de liksom ner.....
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Till alla er som rekommenderade ögonbrynskniv:
Förstår ni vilken skillnad rent smärtmässigt ni gjort för mig???
Inga mer tårar!!! TACK, TACK, TACK!!!!
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Till alla er som rekommenderade ögonbrynskniv:
Förstår ni vilken skillnad rent smärtmässigt ni gjort för mig???
Inga mer tårar!!! TACK, TACK, TACK!!!!

I denna tråden var första gången jag hörde talas om den där kniven och kan inte annat än instämma. Nu ids ju även jag ha lite trimmade ögonbryn.
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Shit va snygg du är! :bump:

Du passar i lite tjockare ögonbryn eftersom att du har så uttrycksfulla ögon :love: men lite hade jag allt plockat dom! ;)

Läste nu att du testat med kniv, visst är det bra!! :D
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag gjorde det på salong förut, och tyckte verkligen det gjorde skitont, och såg ut som en panda efteråt, tårarna bara sprutade. Jag har också sjukt markerade ögonbryn som dessutom inte passar ihop med min hårfärg (jag är ljust ljust blond naturligt, och har kolsvarta ögonbryn, också naturligt, men det ser alltså ut som om jag har jättemörkt hår egentligen men har blonderat sönder det, tack pappa för det arvet, typ), men att sluta plocka kändes inte riktigt som ett alternativ.

Sen började jag trots allt försöka själv, jag resonerade lite som att om det gör så ont när någon som verkligen kan gör det, hur ont gör det inte om jag ska klanta mig själv? Men det är faktiskt betydligt bättre när jag gör det själv, jag slipper åtminstone gråta.

Edit: Såg att du hade fått hjälp, men äsch då. ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 552
Senast: Mela99
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp