Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

visst känns de då de plockar, men inte så pass att jag börjar grina iaf :)
ögonen tåras, blir väl en reaktion av nått slag, men senast någon plockade var då jag klippte håret och hon var så snabb så pinan gick över fort ^^ Sedan dess plockar jag själv. första gången jag fixade till ögonbrynen var då så lättast var att något proffs fick göra det så det blev snyggt ^^
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Kanske en värktablett innan kan lindra något.

Jag tycker inte att det känns något att noppa ögonbryn om huden är tillräckligt sträckt. Är de däremot inte sträckt så gör det väldigt, väldigt ont. Kan det vara tekniken som felar? Har du provat att gå till en annan salong?
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Ett ganska uppenbart skämt?

Ja jag förstår att det var menat som sådant men jag ser inte det roliga i det hela.

Finns ju alltid nånting som är värre eller gör ondare liksom. "Haha det där gamla barnafödandet, du kan ju komma igen när du fått alla lemmar bortsprängda av en hemmagjord mina". Typ.

Äh kanske bara är jag som är helt humorlös, torr och vresig.
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

"Haha det där gamla barnafödandet, du kan ju komma igen när du fått alla lemmar bortsprängda av en hemmagjord mina". Typ.

:rofl:
En bloggare skrev faktiskt ett inlägg om detta, att folk alltid ska kommentera liknande grejer. Tycker det är hemskt faktiskt, att man alltid ska "bräcka" och trycka ner någon annan.

On topic: TS, jag röstar också för ögonbrynskniv, det känns ingenting och enligt mig blir det snyggare än när man noppar! :up:
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Ok, här kommer en bild!
Bortse från mitt hysteriska grin :D
Men ni ser, de är rätt kraftiga!

67750i.jpg
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag ska prova!! Är bara lite rädd att jag ska slinta typ och skala bort halva :crazy: men det kanske inte går???
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag tyckte de var fina sådär! Du ser ut som en ung Brooke Shields ju! :d :) Fyll i dem lite istället. *minåsikt* :D
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Håller absolut med! Du är gör söt med bryn!

(Själv hade jag tänkt följa tråden i smyg, eftersom jag ser mer ut som Breznjiev än Brooke Shields)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 552
Senast: Mela99
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp