Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag klarar inte av att göra det själv!! Det går bara inte!! Jag slutar efter första rycket :D
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Tråd har jag inte testat....det där med avslappning borde funka, blir ju lite som alkoholeffekt? Förutom att man slipper suset :D
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Emla borde væll fungera.
Stryk på 1h innan och tejpa øver, torka bort och noppa smærtfritt.
Førstår inte hur det blir kladdigt, man torkar ju alltid bort kræmen innan man gør det man ska gøra :confused:
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag fixar inte heller att någon annan plockar mina, det naggas liksom. Men när jag plockar dom själv känner jag inget speciellt. Jag plockar så nära huden som möjligt så att dom liksom dras ut och inte rycks. Vet inte om det bara är därför, men det funkar :)

Jag är likadan som du! Grinar när andra plockar mina bryn men när jag gör det själv känns det knappt :)
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag är likadan som du! Grinar när andra plockar mina bryn men när jag gör det själv känns det knappt :)

Samma här. En riktigt bra pincett o en förstoringsspegel så går det hur bra som helst.

Men jag står inte ut med att få dom plockade på salong. Det nyps så förbenat. Jag får ont bara jag tänker på det :wtf:
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Jag tror att det mycket beror på att dom inte tar vid rötterna utan på halva så att det liksom "snärtas" ut ur hårsäcken, alt går av.
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

Det MÅSTE vi få bildbevis på :banana::D

JA! Snälla TS klistra på sånna där plast-ögon som man hade i förskolan och pysslade med också :D :D (Förlåt för att jag gör narr av dina bryn, men just nu har jag den bästa bilden någonsin i huvudet :banana: )
 
Sv: Plocka ögonbrynen.....AJ!!!!!

KL

Jag har absolut inga problem att plocka på mig själv, men skulle aldrig låta någon annan göra det. Behöver kontrollen.

MEN, det måste ske efter en varm dusch, att "torrplocka" funkar inte.

Antar att det är svårt att be att få duscha i en kvart på salongen?;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 552
Senast: Mela99
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp