Piskmakaren

V

Vindelkusken

Jag är i ganska akut behov av en pisk och vill givetvis ha en från Piskmakaren i Lund :) Jag vet bara inte HUR jag ska få tag i en sådan? Jag bor ju i Västerbotten och har inte planerat en tripp till Skåne... Kan man beställa eller har han återförsäljare?

Mvh, Moa

Sv: Piskmakaren

Hör med Nora - hon är ju mycket nere i Skåne nu på tävlingar, kanske hon kan fixa det på ett smidigt sätt!?

Vi har tyvärr en dryg månad kvar till nästa skånetävling, och jag är i umeå veckan Före det så jag vet inte om jag är till någon större hjälp...

Ok, då var det ingen hjälp. Men ring honom Moa och hör om han kan skicka upp en med ex. buss, borde inte vara så dyrt då den inte väger så mycket, iofs är den lång istället...

Minns inte riktigt vad frakten gick på, men jag fick ett körspö i julklapp för några år sedan.
Vet inte om pappa har kvar kvittot nu, men det gick otroligt smidigt att beställa upp ett körspö från honom. :)

Det brukar gå alldelles utmärkt att beställa.

Jag köpte mitt på Scandinavium. Vilken otrolig känsla. Helt underbart hantverk.

Mvh

Tora

:o Har piskmakaren i lund en hemsidan :p ? Skulle behöva ett körspö jag med :)

Skulle nog kunna tänka mig hjälpa till och skicka den till dig videlkusken (genom post eller fraktbuss)! Pm:a mig så kan jag kanske hjälpa dig ;)

Mvh
Eran Emma

Ja det är nog det bästa isåfall... Det är ju massor med folk härikring som har piskor från hono, så det borde ju gå :) Tack för alla tips :bow:

Liknande trådar

Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Cattis_E
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 165
Senast: Mirre
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: MajaKattis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025