pirrig .....

LaQuent

Trådstartare
nu har har jag precit klickat iväg anmälan till wras sm :D har haft lite besluts ångest över vilka klasser jag vill rida , men det vart Trail Y , Horsemanship Y och Pleasure Y :)
det enda jag inte är .. det är nervös :idea: bara otroligt längtansfull och glad över hur långt man har kommit egentligen om man tänker på vad det är för storlek av djur vi hanterar:eek:

nån mer som ska dit?

Sv: pirrig .....

Jag ska dit, och jag blir supernervös varje gång jag kommer att tänka på det! :D Jag ska rida Trail Open och Pleasure Open. Får se hur det går. Det är första gången jag rider SM :)

Sv: pirrig .....

Jag blir också det , man sitter nästan och tänker på hur det kan bli när man rider och sånt , :angel: man hoppas ju det går bra:)
lycka till iallfall!:bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 580
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 076
  • Låst
Hästvård Hästen har haft klippkort på klinik i flera år. "Alla" (inkl jag) har varit överens om att ursprungsproblemet är vänster bak, men det...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 507
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka