Pikuer Epsom

_Peplis_

Trådstartare
ja i denna djungel av kavajer tror jag mig ha hittat en bra!
Någon som har denna? Tycker ni den är bra? På mig var den väldigt kort i ärmarna, men det fanns tydligen med längre ärmar också som de skulle ta hem. Då är frågan ska man ha en mörkgrå eller marin? (har en svart IRH hjälm, men hon i affären sa att den fanns med svart krage, så man kan ju matcha på det viset)
pikeurkavaj1.jpg

Har en äldre modell av Pikeurkavaj som liknar Epson väldigt mkt..gillar den väldigt skarpt även om jag åxå tycker den är ngt kort i ärmarna. Jag har en marinblå kavaj med marinblå sammetskrage och marinblå CO-hjälm till det! :) Tycker personligen bäst om marinblåa kavajer men har du svart hjälm så funkar ju även den grå lika bra!

//jo7

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar