Piffa upp dörrarna till barnens rum

Mirre

Trådstartare
Dörrarna till mina barns rum är skittråkiga verkligen, gamla dörrar från 70 talet med jättetråkig färg osv. De ska antingen målas eller bytas ut framöver, men vill piffa upp dem lite tills dess. Men hur?
Hur ser era barns dörrar ut?

Har noll ideer, vet bara att jag vill göra något så det ser lite roligare ut tills vi kan måla/byta dem.

Kan du inte låta ungarna måla sina dörrar själva? Resultatet kanske inte blir det allra bästa sett med vuxna ögon, men livligt lär det blir och ungarna lär tycka det är kul. :D
(Delar de på samma dörr kanske de kan ta varsin sida, om de inte är så bra på att dela.)

Kan du inte låta ungarna måla sina dörrar själva? Resultatet kanske inte blir det allra bästa sett med vuxna ögon, men livligt lär det blir och ungarna lär tycka det är kul. :D
(Delar de på samma dörr kanske de kan ta varsin sida, om de inte är så bra på att dela.)
Skulle absolut funka men kan inte köpa färg just nu :p
Men sedan så kan de gå loss med penslarna haha. Men tänkte man skulle göra något tillfälligt så det ser lite roligare ut tills vi kan måla dem

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 689
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 264
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 756
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård