Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl.
Känns som att jag sökt igenom hela nätet nu, men finns det o-ringar under 1.6 mm? När jag beställde från Barbarella så var dom 1.6 mm tror jag och satt bra på smycket, men nu när jag beställde samma från en annan sida, så glider dom bara av![]()
KL
Jag har ingen koll på det här med banana-stavar...
Jag har en piercing i kappan som jag tycker är för lång, vilken sorts stav ska jag titta efter om jag vill ha mindre? Kanske är det till ögonbryn eller blir de för små? Eller till navel tro?
Har ingen erfarenhet av den piercingen, men en stav till navel är 1,6mm tjock och en till ögonbryn är väl bara 1,2mm? Så det spelar väl också roll, inget kul om du byter ner till 1,2mm och sen vill ha 1,6mm kanske?
Bara en tanke!
Tjockleken ska väl gå att kompromissa, är mest längden jag störs av. Men tack för svaret, tror jag får fråga min piercare helt enkelt
kl
Och så har jag ÄNTLIGEN kommit till skott o tryckt i mina öron 6 mm och 8 mm. Väntar spänt på att kunna plugga 8 mms hålet men man får väl vänta någon vecka innan man kan trycka i plugget va? Jag är så förbannat trött på mina töjspiraler, fastnar i håret hela tiden![]()
*kl*
Mina vanliga örhängeshål bråkar något fruktansvärt. Har mina funderingar att sätta titanstavar i dom. Någon som har en liten aning på hur lång jag bör ha? Tjockleken kvittar, allt mellan 0,8-1,6 mm fungerar. Tänkte att jag köper ett par snygga kulor till dom och använder som örhängen.
6 mm borde ju räcka. Har dock ganska knubbiga öronsnibbar.![]()
Finns "vanliga" örhänge som är gjorda i titann också, annars är väl kortaste längden på stavar 6mm har jag för mig (jag kan ha fel)!
Men om alla dina hål i öronen krånglar så undrar jag om du hjälper din kropp tillräckligt för att läka ordentligt?
Alla hålen i ögonen krånglar inte. Crouchen och jag är överens nu, samt övriga i öronen mår prima. Har titanringar i övriga hål och dom har aldrig krånglat.
Det är mest pga billiga örhängen och värmen, så blir dom lite irriterade. Hålen i fråga har jag haft sen jag var 8år gammal.
Slipper gärna det helt genom att byta ut dom till stavar. Dom två hålen mår bra nu, då jag har inte haft något i dom i snart 2 veckor.
Ska som om jag hittar sambons skjutmått och mäta min öronsnibb.![]()
Fast man tycker ju faktiskt att örhängen som säljs som nickelfria, inte bör vara irriterade. Får skylla mig själv. Men men, nu ska jag på "hitta-rätt-stavar"-jakt.![]()