Sv: Piercingar
Har en vertikal i kappan, har haft den i 3 år nu tror jag.
Den är inte ivägen alls, eller jo...någon gång medan jag hade för lång stav i så hamnade den "fel" när jag red (häst) men det var bara att rätta till. Efter ett tag lärde jag mig att "jucka" till den rätt och behövde inte ner med handen och "gräva"
:P
Mina orgasmer förändrade karaktär till det bättre, blivit känsligare tror jag.
Har i efterhand bytt till ring och trivs bättre med det, om möjligt mindre i vägen nu.
Enda "nackdelen" är att det går inte att smyga med vibrerande leksaker längre då det låter nått förfärligt när det vibbrerar mot metallen i smycket.
Men, det var en annan grej jag tänkte höra.. är det någon här som har ngn genital piercing? jag har blivit lite småsugen på det med... haha, stämmer verkligen de där att har man bara börjat med piercings eller tatueringar är det svårt att sluta..
Något särskilt man ska tänka på när det gäller genitala piercingar? Är de ivägen? Eller när de har läkt så är de inte i vägen alls? Tell me everything!
//r
Har en vertikal i kappan, har haft den i 3 år nu tror jag.
Den är inte ivägen alls, eller jo...någon gång medan jag hade för lång stav i så hamnade den "fel" när jag red (häst) men det var bara att rätta till. Efter ett tag lärde jag mig att "jucka" till den rätt och behövde inte ner med handen och "gräva"
Mina orgasmer förändrade karaktär till det bättre, blivit känsligare tror jag.
Har i efterhand bytt till ring och trivs bättre med det, om möjligt mindre i vägen nu.
Enda "nackdelen" är att det går inte att smyga med vibrerande leksaker längre då det låter nått förfärligt när det vibbrerar mot metallen i smycket.