Sv: Piercingar
Vill ha earl! Funderat på det i hmmmm 2 års tid nu

aldrig gått och funderat och övervägt mer än någon dag (i väntan på nya kanyler och smycken oftast)
Men är jätte tveksam till ärren. Mina ärr från snake bitsen är hål inåt. Verkligen ur fult!
Har bara sett riktigt fula ärr, eftersom earl har en tendens till att vandra lite.
Hur eller hur får jag vänta till efter sommaren då jag jobbar under sommaren och inte får ha piercingar på arbetstid. Räcker att ta ut medusan hela tiden och tejpa uttöjningarna. Så har några månader till att fundera
Vandra? Det låter illa, då kanske jag har haft verklig tur. Har ju haft den i två omgångar(med ny håltagning i gamla ärrgången) och ingen av gångerna har den vandrat. Men det kanske beror på vem som gör det? Jag gick ju alltid till en av dom salonger som förr(10 år sedan nu

-
vad gör jag på Ä.U. föressten? 
) ansågs vara det bästa i västsverige. Earl är ju lite småfarligt oxå eftersom det går så mycket nerver där! Ingen man vill göra hos frisersalongen direkt...
Som sagt, mina ärr syns nästan ingenting. Jag har ingenstans att ladda upp sådana bilder(tänker INTE slänga ut såna närbilder på mig i bloggen

) men efter att ha fotat närbilder så kan jag säga att mina fräknar lyser betydligt mer än ärren. Snarare så att ingen nånsin skulle kunna ana att dom suttit där om inte jag verkligen sträcker ut huden och pekar.
Och lite som knapplån, tänkte berätta min logik när jag fyllde 18 och hade bestämt att fira det på ett eller annat sätt:
1. Ögonbryn = sliter av sig smycket när tröjan fastnar = Aj
2. Läpp, labret, kind (vad det nu må heta) = mjölken rinner ur munnen när man äter cornflakes (har sett det Live...)
3. näsvinge = Håll i pluppen när man nyser annars flyger den iväg (ja, det har hänt)
4. Septum = hade gärna haft men kan inte va mysigt vid förkylning(men snyggt!!)
5. Tungan = slå sönder tänderna eller blöda så man får åka till sjukhus?(mamma min jobbade på sjukhus o har sett en hel del)
Och vad blev då kvar i ansiktet? Jo, mellan ögonen. Haha

Till mina föräldrars stora fasa, men det var ju samma lilla jag som kom hem även om jag hade ett "Flintstones köttben" i ansiktet.