Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Nu lägger jag mig lite i här i förtid. Har efter lättare kroppsmodifieringar i form av två tatueringar och hål i öronen fått för mig att jag ska bege mig in i piercingvärlden och där ta min oskuld (mest eftersom jag vill göra något, och flera tatueringar är dumt innan jag vet vad det ska vara, och då kändes piercingar som en trevlig sysselsättning så länge, eftersom det både är billigare och går att ångra sig).
Först ut blir septum (antagligen, om inte piercaren tror att det kommer att se helfel ut och isåfall så blir det näsvingen istället) och tiden är bokad om exakt två veckor.
Projekt nummer två är en i naveln, efter att jag hittade massor av roliga smycken på barbarella och insåg att min tidigare inställning som "fjortis-stämpling" kanske gick att omvärdera... man måste ju inte ha en liten blingfjäril och matcha med savannbyxor och magtröja... och pojkvännen var i alla fall mycket mer entusiastisk inför tanken på en sådan än en septum![]()
Navel piercing är faktiskt ur snyggt! Tog själv först min när jag var 19 år och är 20 nu så
Lite för "gammal" egentligen. Men ska nu göra en till i naveln. En under den andra. Tror det kan bli läckert
kl*
Nya piercingen. Gillar den, super dålig bild som INTE gör den rättvisa, för guuud vad den glittrar i verklighetenså jävla läckert!
![]()
Man blir aldrig för gammal för piercing, jag gjorde min i navel för ca 3 veckor sen och jag är 24 :P