Piercingar

Sv: Piercingar

Det går inte att trycka ut det på andra sidan då? Om det går så är det ju bara att ta en avbitartång, knipsa av den spretiga delen och ta ut det.

det har jag försökt, men jag kommer inte åt, den sitter inne i örat och det är lite svullet så det täcker sen gör det förbannat ont att röra den

Om jag vore du (torktumlare) så skulle jag åkt till vårdcentralen och bett dom försöka. Hellre det än att riskera att få en keloid ;)

Vågar jag få veta vad det är :eek::( ?

fick tid 20 i 3 hos en piercare..

En viss ärrart (haha, vad ska man kalla det? :D)

images

KL

Hej alla! Hoppar in i tråden, måste bara berätta att jag bokat piercing-tid äntligen! Har funderat på en piercing (bröstvårtan) i över två år och nu äntligen ska det bli av. Har en tid imorgon 17.30. Är det något särskilt jag ska tänka på eller så? Det är min första piercing, förutom att jag på gymnasiet tog en i läppen, fast den hade jag bara i typ en månad innan jag tröttnade på den.

//r

KL

Hej alla! Hoppar in i tråden, måste bara berätta att jag bokat piercing-tid äntligen! Har funderat på en piercing (bröstvårtan) i över två år och nu äntligen ska det bli av. Har en tid imorgon 17.30. Är det något särskilt jag ska tänka på eller så? Det är min första piercing, förutom att jag på gymnasiet tog en i läppen, fast den hade jag bara i typ en månad innan jag tröttnade på den.

//r

Inte ha någon bh med tryck, gå hellre utan o låt bröstet få vila från tryck tills svullnaden lagt sig;)

JAG ÄR FRI:D

fyfan vad ont jag hade när det var min tur.
Piercaren sa att den satt jättehårt. Det tog en stund och trodde jag skulle svimma först men hon var försiktig och pratade med mig sen var den ute, hon knipsa sönder den på något sätt. Vi pratade lite och jag bestämde mig för att behålla hålet och vi satte in ett böjt smycke just för att det inte ska hända igen.

Sedan pratade vi om dermal anchorna jag ville göra på höften hon tyckte inte att jag skulle ha dem så långt ner hon sa att jag kommer slita bort dem. Men så högt upp som hon tyckte var säkrast tycker jag inte om .. Får tänka vidare på hur jag vill ha det.

Har även tänkt på en daith, rook eller snug vilken tycker ni är finast?

har ju 20% rabatt eftersom att jag jobbar i huset så vill göra det innan jag slutar hm..

Senast ändrad:

är förresten inte säker på namnen men här är bilder har tänkt 1 av dessa

diath
290231pw150.jpg

snug
images

rook
images

Senast ändrad:

kl

Måste fråga!
Jag tog i somras/höstas hål i örat, upptill i brosket. Vet inte vad det kallas:p

Men har i alla fall haft läkring tills nu, när jag vill byta. Ät det för tidigt?

Hur tusan får man av ringen? Det är en sån med kula.. :p

kl

Måste fråga!
Jag tog i somras/höstas hål i örat, upptill i brosket. Vet inte vad det kallas:p

Men har i alla fall haft läkring tills nu, när jag vill byta. Ät det för tidigt?

Hur tusan får man av ringen? Det är en sån med kula.. :p

Är den läkt så är det ingen fara.

Håll med ett finger i ringen och med den andra handen tar du tag i kulen och drar "nett neråt" eller hur man ska säga! ;) Fungerar det inte så ta en tång och håll själva ringen med (kanske lättast då o be om hjälp).

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 242
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stora canvasburar
  • Kattbilder #10
  • Mellanpudel

Hästrelaterat

Tillbaka