Piercingar

Sv: Piercingar

*kl*

Det gör ont att ha en finne vid piercingshålet, svullnaden la sig ner när jag massakerade området med en vass sax dock, hoppas sedan på att aldrig mer få finnar där :eek:

mm vist är de mysigt!:p Sov inte utan örhänge med halv läkt hål som är små infekterat. Kan bli problem siså där två dar senare när du kommer på att du kanske ska ha något hänge i :p:banana: Men med våld vilja och vaselin går allt heter de ju :p

...eller när du efter att du varit och tagit hål i öronen upptäcker när du står framför spegeln att det ena hålet är taget snett, vilket även andra kunde konstatera och öronhänget var verkligen helt snett. iaf, då så tog jag bort öronhänget och tryckte ett nytt hål med det. aj!xD

woho. efter ett tags väntande ser det äntligen ut som om jag ska få pierca mig på måndag :D men ja känner att ja börjar bli förkyld. är de farligt att pierca tungan då?

woho. efter ett tags väntande ser det äntligen ut som om jag ska få pierca mig på måndag :D men ja känner att ja börjar bli förkyld. är de farligt att pierca tungan då?

Man bör helst låta bli då kroppen redan håller på att läka en annan åkomma!

*KL*

Piercade naveln för typ 7-8 månader sen och de har mer lr mindre alltid kommit ut lite vit "klegg" nån gång i veckan. Det gör det fortfarande men piercingen är ju inte infekterad lr så, är det normalt att blir så ?

*KL*

Piercade naveln för typ 7-8 månader sen och de har mer lr mindre alltid kommit ut lite vit "klegg" nån gång i veckan. Det gör det fortfarande men piercingen är ju inte infekterad lr så, är det normalt att blir så ?

Inget att oroa dig för! :)

Nu frågar jag då,
Har samma som What, men min navelpiercing är från april. Kan jag ta en i brosket i örat nu? Är så suugen...:p

Nu är ju inga av mina piercings nya.. de är 4-3år gamla men lägger upp bilder ändå...

Så hade jag det i början

n665280805_994471_6233.jpg

Sen hade jag det så här ett tag

30692_391302265805_665280805_4608346_8345160_n.jpg

och nu är det lite olika, varierar vilka jag har i dag till dag.. iom att jag har haft dom så länge kan jag vara utan rätt länge utan att det händer nått med hålen :)

img_3522_105218012.jpg

img_3494_105205716.jpg

Funderar på om man ska ha svarta smycken igen eller ej.

Varit sugen på att göra en earl men det funkar inte då jag bär glasögon på jobbet :(

Hahah har en väldigt tråkig piercing på gång. Naveln! Har velat ha det läänge men när jag väl hade bestämmt mig var det sommar och alltså inte läge att göra det. Nu ska jag bara införskaffa mig ett par ridbyxor som är låga i midjan... sen smäller det! ;) Än så länge får jag nöja mig med snackebite, medusa, 8 mm uttöjningar. Ska även pierca boobisarna, men det dröjer någon månad till och dessutom är det väl inget jag kommer lägga upp bild på:D

Ahha inte?? :P
Jag vill också fixa boobisarna men jag är en fegis så det vågar jag inte. Låg och gnällde som en liten skitunge när jag gjorde mina.. gnäller fortfarande när jag bara ska ta blodprov eller likande..
I ansiktet ser man i alla fall inte vad dom gör :p

jag är med fegis! Eller ja typ. Tar ju självklart emot ett sticka en kanyl i sig själv:D
Efter min misslyckade medusa (gick bra tills jag lyckades få staven att trilla ut när jag skulle skruva på ploppen) Så visste jag ju hur ont det skulle göra, dessutom skulle jag genom ärrvävnaden andra gången och jag skojar inte när jag säger att det tog 30 min för mig själv att övertala mig att bara bita ihop och sticka genom kanylen :angel: Gick ju till slut. MEN AJ! Var ur segt att gå igenom ärret.

Iaf kommer det säkerligen ta lika lång tid att övertala mig själv att göra bobbie nr 2 efter den första. Men ska göra det!

Sen mååååste du inte kolla på ju, bara blunda och andas så (Y)

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 587
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka